Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Kontakt z biurem obsługi klienta


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 9
  • 0

Kontakt z biurem obsługi klienta

Nie mam możliwości połączenia z biurem obsługi klienta bo Orange wprowadziło wyprowadzającego z równowagi maxa więc proszę o rozwiązanie tej sprawy jako że kwota zaległa została spłacona a jak widać na załączniku reszta jest płatna do 30 grudnia


Blokada.jpg
7 ODPOW. 7
Anonim

Nie dotyczy

Kontakt z biurem obsługi klienta

Na forum nie rozwiążemy tego, tu nikt nie ma dostępu do twojego konta, tylko bok Orange to naprawi, połącz z konsultantem powtórz kilka razy Maxowi i powinien zestawić połączenie 😉


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 9
  • 0

Kontakt z biurem obsługi klienta

Nie działa jako że max uważa że jeśli kwota nie zostanie zapłacona to nie ma sensu rozmowa z konsultantem i albo się rozłączy albo zakończy rozmowę na czacie 😄

 

Anonim

Nie dotyczy

Kontakt z biurem obsługi klienta

@Pykapl89  to mu powtarzaj że opłaciłeś zaległości, lub powiedz że problem inny też jest.


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 9
  • 0

Kontakt z biurem obsługi klienta

W żaden sposób nie da się doprowadzić do rozmowy z konsultantem

 

Anonim

Nie dotyczy

Kontakt z biurem obsługi klienta

To telefonicznie to wyjaśń, z karty sim innego Operatora 😉


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19631
  • 56870
  • 774

Kontakt z biurem obsługi klienta

@Pykapl89 poproś trzykrotnie o połączenie z konsultantem. Nie wdawaj się w szczegóły, a MAX połączy z konsultantem.


Pracuję w Orange
  • 60
  • 44
  • 6

Kontakt z biurem obsługi klienta

Powiedz, że chcesz kupić nową usługę 🙂

 

chociaż po tygodniu to chyba sprawa już się wyjasniła.