- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Posiadam obecnie umowę na czas określony. Jest to pakiet telefon/internet/telewizja + drugi nr tel. Czy bez jej przedłużania i przejściu na czas nieokreślony zachowam obecny abonament ( z różnego rodzaju zniżkami) . Nie uzyskałem w tej sprawie jednoznacznej odpowiedzi ani w salonie ani na infolinii Orange. Dodam że na stronie Orange wyświetla mi w opłatach bieżących kwota abonamentu bez uwzględnienia rabatów ale wg pracownika salonu jest to błąd systemowy.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Te bieżące opłaty nie uwzględniają wszystkiego, więc nie sugeruj się tym.
Co będzie po okresie lojalki? To zależy od samej umowy. Na pierwszej stronie warunków umowy (nie w wyciągu) znajdziesz informację o tym, co dzieje się po zakończeniu okresu lojalnościowego.
W znacznej większości przypadków opłaty się nie zmieniają - umowa jest wtedy na czas nieokreślony z kwotami cennikowymi, które są automatycznie bonifikowane do kwoty jaka była podczas trwania lojalki.
Jeżeli natomiast opłata będzie naliczona większa (w zależności tego, co masz w umowie) to i tak nic straconego. W takim przypadku jeśli przedłużysz umowę, bedzie to podstawą do korekty tych opłat.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Te bieżące opłaty nie uwzględniają wszystkiego, więc nie sugeruj się tym.
Co będzie po okresie lojalki? To zależy od samej umowy. Na pierwszej stronie warunków umowy (nie w wyciągu) znajdziesz informację o tym, co dzieje się po zakończeniu okresu lojalnościowego.
W znacznej większości przypadków opłaty się nie zmieniają - umowa jest wtedy na czas nieokreślony z kwotami cennikowymi, które są automatycznie bonifikowane do kwoty jaka była podczas trwania lojalki.
Jeżeli natomiast opłata będzie naliczona większa (w zależności tego, co masz w umowie) to i tak nic straconego. W takim przypadku jeśli przedłużysz umowę, bedzie to podstawą do korekty tych opłat.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przejscie umowy na czas nieokreślony
Dziękuję za informację, w umowie mam zapis że po jej przedłużeniu na czas nieokreślony pozostaje cena z ostatniego miesiąca przed przedłużeniem. Wszystko byłoby ok gdyby nie fakt, że w " opłatach bieżących" pojawiła mi kwota dwukrotnie wyższa niż poprzednie. Czy jest to błąd czy też nowa cena usług po zakończeniu umowy na czas określony okaże się w przyszłym miesiącu. Irytujące jest jednak to, zarówno infolinia jak i pracownicy w salonach Orange nie są w stanie udzielić mi jednoznacznej odpowiedzi w tej sprawie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przejscie umowy na czas nieokreślony
@Jarkopolo zdąża się czasami, że na koncie Mój Orange są podawane ceny standardowe, bez uwzględnienia zniżek. Proponuję pilnować następnej faktury i naliczonej opłaty.