Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Konfiguracja X-lite VOIP


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 10
  • 0

Konfiguracja X-lite VOIP

Po przeinstalowaniu Windows próbuję skonfigurować program według https://www.orange.pl/omnibook/konfiguracja-aplikacji-neofon bezskutecznie. Co robię nie tak?Bez tytułu.jpg

10 ODPOW. 10

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14470
  • 59453
  • 722

Konfiguracja X-lite VOIP

@muniol sprawdź czy nie ma gdzieś spacji we wpisach.odznacz serwer proxy jak informują na stronie ( nie domain). Ewentualnie  poproś o wysłanie nowego hasła do VoIP 


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 10
  • 0

Konfiguracja X-lite VOIP

Dziękuje, odznaczenie pomogło i jestem "ready" ale po wybraniu nr nie wykonuje nie przyjmuje polaczeń. 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14470
  • 59453
  • 722

Konfiguracja X-lite VOIP

@muniol A w drugą stronę?


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 10
  • 0

Konfiguracja X-lite VOIP

Wychodzące i przychodzące brak reakcji po prostu "calling" i cisza.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19998
  • 57818
  • 785

Konfiguracja X-lite VOIP

@muniol sprawdź jeszcze raz poprawność wpisania w polu Authoryzation user mamę. Na screenie jest wpisane 48*********@neofon.p, a powinno być po kropce z końcówką pl, czyli 48*********@neofon.pl

Połączenia bym sprawdzał bez serwera proxy.


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 10
  • 0

Konfiguracja X-lite VOIP

Tak wiem jest już poprawnie i jestem zalogowany ale połączeń w obie strony brak


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19998
  • 57818
  • 785

Konfiguracja X-lite VOIP

@muniol jeszcze bym spróbował widać zamiast: 48*********@neofon.pl, dodał bym po numerze telefonu literkę a, czyli: 48*********a@neofon.pl


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 10
  • 0

Konfiguracja X-lite VOIP

Niestety bez zmian


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19998
  • 57818
  • 785

Konfiguracja X-lite VOIP

@muniol zostaje więc kontakt infolinia, czat. Skoro konfiguracja umożliwia zalogowanie, to może coś się wydarzyło po stronie Orange. Konsultant powinien sprawdzić.