- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konfiguracja X-lite VOIP
Po przeinstalowaniu Windows próbuję skonfigurować program według https://www.orange.pl/omnibook/konfiguracja-aplikacji-neofon bezskutecznie. Co robię nie tak?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konfiguracja X-lite VOIP
@muniol sprawdź czy nie ma gdzieś spacji we wpisach.odznacz serwer proxy jak informują na stronie ( nie domain). Ewentualnie poproś o wysłanie nowego hasła do VoIP
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konfiguracja X-lite VOIP
Dziękuje, odznaczenie pomogło i jestem "ready" ale po wybraniu nr nie wykonuje nie przyjmuje polaczeń.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konfiguracja X-lite VOIP
Wychodzące i przychodzące brak reakcji po prostu "calling" i cisza.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konfiguracja X-lite VOIP
@muniol sprawdź jeszcze raz poprawność wpisania w polu Authoryzation user mamę. Na screenie jest wpisane 48*********@neofon.p, a powinno być po kropce z końcówką pl, czyli 48*********@neofon.pl
Połączenia bym sprawdzał bez serwera proxy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konfiguracja X-lite VOIP
Tak wiem jest już poprawnie i jestem zalogowany ale połączeń w obie strony brak
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konfiguracja X-lite VOIP
@muniol jeszcze bym spróbował widać zamiast: 48*********@neofon.pl, dodał bym po numerze telefonu literkę a, czyli: 48*********a@neofon.pl
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konfiguracja X-lite VOIP
@muniol zostaje więc kontakt infolinia, czat. Skoro konfiguracja umożliwia zalogowanie, to może coś się wydarzyło po stronie Orange. Konsultant powinien sprawdzić.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »