Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Kiedy dostanę Fakturę korygująca pozytywne rozpatrzenie mojego odstąpienia od umowy zakupy Pakietu?


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32827
  • 39134
  • 1391

Kiedy dostanę Fakturę korygująca pozytywne rozpatrzenie mojego odstąpienia od umowy zakupy Pakietu?

Na forum nikt nie ma dostępu do takich danych. Podejrzewam, że po zmianie usług w trakcie okresu rozliczeniowego - naliczyły się jeszcze za poprzedni okres. Pytanie czy wcześniej korekta była całościowa do zera czy częściowa do poprawnych opłat?


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 30
  • 72
  • 0

Kiedy dostanę Fakturę korygująca pozytywne rozpatrzenie mojego odstawiania od umowy zakupy Pakietu?

Cokolwiek nie staraj się mataczyć przedstawianej informacji na korzyść Orange (dotyczy polskiej filii  domniemywam że nie ma już podziału np. na poszczególne gminy), w obu dołączonych zrzutach, są strony szczegółowych zestawień moich faktur z maja i czerwca z pełną rozpisywaną udostępnianą dla klientów informacją. 😞

 

strona:  dobryslownik.pl/slowo/mataczyć/27489/

cyt. mataczyć - dezinformować; gmatwać; kamuflować; kantować; kombinować; kręcić; kuglować; lawirować; maskować; mącić; mieszać; motać; oszukiwać; plątać; siać zamęt; tuszować; zacierać ślady; zwodzić 
potocznie: ściemniać


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32827
  • 39134
  • 1391

Kiedy dostanę Fakturę korygująca pozytywne rozpatrzenie mojego odstawiania od umowy zakupy Pakietu?

Mój wpis sugeruje wystąpienie różnych częstych błędów przy odstąpieniach. Zostawienie tego samego może nie wyprostować sytuacji. Forum nie spowoduje żadnych zmian na Twoim koncie.

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32827
  • 39134
  • 1391

Kiedy dostanę Fakturę korygująca pozytywne rozpatrzenie mojego odstawiania od umowy zakupy Pakietu?

Poza tym publikując swoje dane osobowe na forum jak numery telefonów czy usług narażasz się na spam telemarketerów.

Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 30
  • 72
  • 0

Kiedy dostanę Fakturę korygująca pozytywne rozpatrzenie mojego odstawiania od umowy zakupy Pakietu?

W dwu przedstawianych zestawieniach jest robione takie rozliczenie. Mam takich faktur z ostatnich czterech lat też z taką informacją jak rozliczenie z poprzednimi okresami. Natomiast w przypadku moich zamieszczonych informacji w takich zestawieniach, do tej pory była robiona przez tzw. społecznych adminów wskazana korekta. ma tym forum Ja nie wiem co może być informacją poufną w moim przypadku, więc czy nie zasługuję na taką dodatkową korektę admina? Do tej pory domniemywałem że takie forum nie jest tylko społeczną maskaradą nastawiana na uspakajanie ( mataczenie ) klientów, ponieważ nawet w ustawieniach każdego Konta Mój Orange, jest URL odsyłający na takie Forum Nasz Orange w ramach deklarowanej pomocy przez Orange Polska. Do dzisiaj, ponieważ w dniu dzisiejszym  dzięki wpisowi na tym Forum w tym konkretnym temacie dowiedziałem się, że na takim Forum zorganizowanej pomocy Orange Polska co najwyżej możemy otrzymać współczucie?

 

-  A przy okazji telefon stacjonarny VOIP Orange już nie pozwala na połączenia ze stacjonarnymi numerami infolinii nawet w przypadku infolinii Orange, osobliwy wyjątek czy nowa reguła dla wszystkich, ale w takim przypadku ona podważa zasadność takiego numeru stacjonarnego VOIP  od Orange? Jak przede wszystkim tylko na reklamy Pomiotów znanych jedynie w ramach własnej umowa Orange oraz wynikających z luk w nich zawartych, kwestia aktywacji takiego numeru VOIP powinna być w formie dodatkowego naszego wyboru.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32827
  • 39134
  • 1391

Kiedy dostanę Fakturę korygująca pozytywne rozpatrzenie mojego odstawiania od umowy zakupy Pakietu?

To może otaguj osoby, które robiły takową korektę wcześniej by szybciej zauważyły ten wątek.

Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 30
  • 72
  • 0

Kiedy dostanę Fakturę korygująca pozytywne rozpatrzenie mojego odstawiania od umowy zakupy Pakietu?

ksywka GURU wskazuje że postać lokalnego admina powinna być znana, więc bardzo proszę o przekazanie mojej prośby o taką wskazaną korektę dopiętych załączników.  Tylko taka osoba ma wystarczające uprawnienia, natomiast zwykłym użytkownikom tego Forum  nawet czas na samodzielną korektę jest niestety ściśle odliczany.  


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32827
  • 39134
  • 1391

Kiedy dostanę Fakturę korygująca pozytywne rozpatrzenie mojego odstawiania od umowy zakupy Pakietu?

Ja nie jestem pracownikiem Orange, więc żadnej prośby nie przekażę. Otaguj właściwe osoby lub wyślij wiadomość prywatną jeśli ktoś wcześniej pomagał Ci na podstawie wpisu na forum.

Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 30
  • 72
  • 0

Kiedy dostanę Fakturę korygująca pozytywne rozpatrzenie mojego odstawiania od umowy zakupy Pakietu?

Moderator "Michał" w moim zmienionym wpisie pod nowym tytułem Problem z umową, fakturą oraz zgodami:

https://nasz.orange.pl/t5/Abonament/Problem-z-umow%C4%85-faktur%C4%85-oraz-zgodami/td-p/357139


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 6708
  • 27529
  • 219

Kiedy dostanę Fakturę korygująca pozytywne rozpatrzenie mojego odstąpienia od umowy zakupy Pakietu?

@BronekW 

Wprowadźmy jednak odrobinę porządku do tego chaosu.

Jesteśmy na forum Nasz Orange, prawda?

Założyłeś tu konto ponieważ tak zasugerowało BOK? Ale przecież kiedy zakładałeś konto, to musiałeś zaakceptować regulamin forum. Dodatkowo, zasady które tu obowiązują są dostępne w ramach dedykowanej sekcji tutaj:

https://nasz.orange.pl/t5/O-spo%C5%82eczno%C5%9Bci/Zasady-Nasz-Orange/td-p/45

Jedną z takich zasad jest to, że w sprawach dotyczących indywidualnych rozliczeń z operatorem forum nie pomaga bo nie ma takiej technicznej możliwości. "Rangi" poszczególnych ludzi udzielających się tutaj nie mają nic wspólnego z ich ewentualnymi związkami z operatorem, to tylko przejaw takiej forumowej zabawy. Pracownicy Operatora są czytelnie opisani jako tacy a i tak jeśli się udzielają to robią to prywatnie. Członkowie zespołu prowadzącego to forum zajmują się zasadniczo prowadzeniem forum a nie wsparciem klientów, więc jeśli faktycznie uzyskałeś jakieś wsparcie to masz szczęście. Natomiast z lektury wątku na który się powołujesz nie wynika abyś był z tego wsparcia zadowolony ponieważ jako "rozwiązanie" oznaczyłeś sugestię zgłoszenia sprawy do UOKiK.

Inną zasadą obowiązującą tutaj na którą się zgodziłeś zakładając konto jest zakaz publikowania danych wrażliwych - licz się więc z tym że nawet jeśli takowe opublikujesz to zostaną one wyedytowane.

 

Co do meritum nie jesteśmy w stanie pomóc, jeśli ktoś Ci obiecał/zasugerował że NO może coś w Twojej sprawie zrobić to niestety był w błędzie.

Jeszcze raz: to form nie jest kanałem wsparcia dla indywidualnego klienta. To jest tylko forum samopomocowe, na którym można liczyć na radę innych klientów w sprawach związanych z usługami operatora. Jako klient mogę napisać że Ci współczuję i że na Twoim miejscu składałbym zapewne kolejne reklamacje, ale nic w Twojej sprawie zrobić nie mogę. Natomiast Twoje zacietrzewienie i agresja w stosunku do nas, członków NO jest całkowicie nieuzasadniona, proszę Cię spróbuj zrozumieć że nie mamy żadnego wpływu na Twoją sytuację. Marnujesz tylko energię produkując tu te długie i pełne rozżalenia posty.