- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mam problem.
Ponad miesiąc temu podpisałem umowę na internet mobilny.
Termin płatności pierwszej faktury miałem do 24.10.2019
Z przyczyn ode mnie niezależnych, zapłaciłem z opóźnieniem, dopiero 08.11 - po ograniczeniu dostępu do usługi. Zapłaciłem na poczcie, po czym następnego dnia zjawiłem się w salonie i poprosiłem o odblokowanie internetu, pokazując dowód wpłaty. Pan z salonu wpisał wszystko w komputer i powiedział, że za kilka godzin mi odblokują.
Do tej pory wszystko jest tak jak było. Do BOK nie jestem w stanie się dodzwonić, bo debilny bot nie chce mnie połączyć z konsultantem a sam nie jest w stanie mi pomóc. W aplikacji "mojorange", w zależności od tego czy wchodzę przez przeglądarkę czy aplikację na androida wyskakują mi sprzeczne informacje. Zaczynam czuć, że podpisywanie jakiejkolwiek umowy z Orange to był ogromny błąd. Wprowadzają klienta w błąd, maksymalnie utrudniają kontakt z konsultantami. Ma ktoś może jakiś pomysł, co z tym fantem począć?
P. S Rozumiem, że nie będę płacił za te dni, kiedy nie mogłem korzystać z usługi?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kłopoty z internetem
Zadzwoń z działającej karty SIM na 510100100 i połącz się z doradcą.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kłopoty z internetem
Dzięki ale próbowałem kilka razy i za każdym z nich ten debilny bot mnie rozłączał.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kłopoty z internetem
@marq41 Bez sprawdzenia co dzieje się na Twoim koncie ciężko powiedzieć o co chodzi.
na dzień dzisiejszy pozostaje kontakt z Bok. Ps. W którym konkretnie momencie maks Cię rozłącza?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kłopoty z internetem
Rozłącza mnie po podaniu PESEL
Jest teraz też inny problem. Ponoć można samodzielnie odblokować usługi, deklarując wpłatę. I tu zaczynają się schody.
W aplikacji to niemożliwe, bo pokazuje mi, że faktura jest opłacona. Jednak usługi pozostają zablokowane.
Gdy próbuję je odblokować poprzez inny numer oraz ten zablokowany - wszystko się chrzani gdy przychodzi do podania kodu abonenta. Kod abonenta w mojej umowie to 6 ostatnich cyfr PUK
Jednak po podaniu ich, nasz genialny bot twierdzi, że kod jest nieprawidłowy i rozłącza się.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kłopoty z internetem
Dzisiaj to i tak pikuś....
Jutro też, święto
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kłopoty z internetem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kłopoty z internetem
Mój problem został już rozwiązany przez bardzo miłą panią z obsługi, do której jakimś cudem udało mi się dodzwonić. Dziękuję wszystkim