Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Kłopoty z internetem

ROZWIĄZANE
Highlighted

Poziom 12, Recenzent
  • 5
  • 4
  • 0

Kłopoty z internetem

Mam problem. 

Ponad miesiąc temu podpisałem umowę na internet mobilny.

Termin płatności pierwszej faktury miałem do 24.10.2019

Z przyczyn ode mnie niezależnych, zapłaciłem z opóźnieniem, dopiero 08.11 - po ograniczeniu dostępu do usługi. Zapłaciłem na poczcie, po czym następnego dnia zjawiłem się w salonie i poprosiłem o odblokowanie internetu, pokazując dowód wpłaty. Pan z salonu wpisał wszystko w komputer i powiedział, że za kilka godzin mi odblokują.

Do tej pory wszystko jest tak jak było. Do BOK nie jestem w stanie się dodzwonić, bo debilny bot nie chce mnie połączyć z konsultantem a sam nie jest w stanie mi pomóc. W aplikacji "mojorange", w zależności od tego czy wchodzę przez przeglądarkę czy aplikację na androida wyskakują mi sprzeczne informacje. Zaczynam czuć, że podpisywanie jakiejkolwiek umowy z Orange to był ogromny błąd. Wprowadzają klienta w błąd, maksymalnie utrudniają kontakt z konsultantami. Ma ktoś może jakiś pomysł, co z tym fantem począć?

P. S Rozumiem, że nie będę płacił za te dni, kiedy nie mogłem korzystać z usługi? 


Screenshot_2019-11-09-22-32-26.png


20191110_014535.jpg

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:
Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 26019
  • 15826
  • 1159

Kłopoty z internetem

To nie podawaj numeru usługi i powiedz kilka razy że chcesz rozmawiać z doradcą. Podejrzewam, że podałeś numer usługi lub PESEL a przez założoną blokadę jest zwykle ograniczenie kontaktu.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

9 ODPOW. 9
Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 26019
  • 15826
  • 1159

Kłopoty z internetem

Zadzwoń z działającej karty SIM na 510100100 i połącz się z doradcą.

Highlighted

Poziom 12, Recenzent
  • 5
  • 4
  • 0

Kłopoty z internetem

Dzięki ale próbowałem kilka razy i za każdym z nich ten debilny bot mnie rozłączał. 

Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 26019
  • 15826
  • 1159

Kłopoty z internetem

To nie podawaj numeru usługi i powiedz kilka razy że chcesz rozmawiać z doradcą. Podejrzewam, że podałeś numer usługi lub PESEL a przez założoną blokadę jest zwykle ograniczenie kontaktu.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

Highlighted

Pracuję w Orange
  • 490
  • 464
  • 16

Kłopoty z internetem

@marq41 Bez sprawdzenia co dzieje się na Twoim koncie ciężko powiedzieć o co chodzi. 

na dzień dzisiejszy pozostaje kontakt z Bok. Ps. W którym konkretnie momencie maks Cię rozłącza?


Poziom 35, Ekspert
  • 3932
  • 5927
  • 127

Kłopoty z internetem

@marq41  to mów non stop do Maxa > Połącz z konsultantem :catwink:

 

Highlighted

Poziom 12, Recenzent
  • 5
  • 4
  • 0

Kłopoty z internetem

Rozłącza mnie po podaniu PESEL

Jest teraz też inny problem. Ponoć można samodzielnie odblokować usługi, deklarując wpłatę. I tu zaczynają się schody. 

W aplikacji to niemożliwe, bo pokazuje mi, że faktura jest opłacona. Jednak usługi pozostają zablokowane. 

Gdy próbuję je odblokować poprzez inny numer oraz ten zablokowany - wszystko się chrzani gdy przychodzi do podania kodu abonenta. Kod abonenta w mojej umowie to 6 ostatnich cyfr PUK

Jednak po podaniu ich, nasz genialny bot twierdzi, że kod jest nieprawidłowy i rozłącza się. 

Highlighted

Poziom 12, Recenzent
  • 5
  • 4
  • 0

Kłopoty z internetem

Dzisiaj to i tak pikuś.... 

Jutro też, święto

Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 26019
  • 15826
  • 1159

Kłopoty z internetem

Nie podawaj maxowi żadnych danych. Powiedz, że chcesz rozmawiać z doradcą kilka razy.
Highlighted

Poziom 12, Recenzent
  • 5
  • 4
  • 0

Kłopoty z internetem

Mój problem został już rozwiązany przez bardzo miłą panią z obsługi, do której jakimś cudem udało mi się dodzwonić. Dziękuję wszystkim