Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Jak rozwiązać umowę z winy operatora

Highlighted

Poziom 9, Poszukiwacz
  • 6
  • 7
  • 0

Jak rozwiązać umowę z winy operatora

Czy można rozwiązać umowę z winy operatora jeśli po miesiącu nie wywiązuje się ze swoich zobowiązań / warunków, które przedstawia w ofercie?

Pobiera opłaty za aktywację, nowy wyższy abonament a nie udostępnia usług, które powinny być dostępne.

Zgłaszane dwukrotnie na czacie, raz w salonie, złożona reklamacja - brak odzewu / jakiegokolwiek kontaktu (pomimo obietnic, zapewnień, ustaleń terminu kontaktu zwrotnego).

Czekam już miesiąc na jakąkolwiek reakcję - choćby informację, że się nie da - albo choć "przepraszam, że to tyle trwa".

Obejdzie się bez prawnika, czy to niezbędna ścieżka?

Ktoś ma jakieś doświadczenie w tej sprawie?

 

4 ODPOW. 4
Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

Jak rozwiązać umowę z winy operatora

Nie wiem, czy ewentualna kara za zerwanie umowy (duży może więcej) nie przewyższyłaby kwoty wydanej na adwokata. Teoretycznie jest wyraźny zapis w regulaminie, kiedy, kto i na jakich warunkach może odstąpić od świadczeń multimedialnych.

Highlighted

Poziom 9, Poszukiwacz
  • 6
  • 7
  • 0

Jak rozwiązać umowę z winy operatora

To bardziej chyba chodzi o zasadę... W moim prywatnym rankingu najmniej rzetelnych firm prowadziła zawsze Netia - ale widać czasy się zmieniają. Ostatni rok należy zdecydowanie do Orange, który zostawił za sobą daleko w tyle wszystkich operatorów, z którymi mam styczność zawodowo i prywatnie... No nic... Zmiany, zmiany, zmiany... Nie polecę już - a wartość kary za ten konkretny kontrakt (wraz z papugą) wrzucę sobie w kategorię kosztów "Hobby" 🙂

Zgłoszę jeszcze jedną reklamację na piśmie - może odpiszą coś sensownego, bo to zawsze więcej papierów przy pozwie mile widziane.

Dzięki za zainteresowanie.

Pozdrawiam 

Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 27577
  • 18401
  • 1217

Jak rozwiązać umowę z winy operatora


@sabreznapisał(-a)

Czy można rozwiązać umowę z winy operatora jeśli po miesiącu nie wywiązuje się ze swoich zobowiązań / warunków, które przedstawia w ofercie?

 


Obecne przepisy prawne nie przewidują takiej przesłanki jako "wina operatora". Masz jedynie prawo do składania reklamacji lub w zwykłej ścieżce cywilnej.

 


@sabreznapisał(-a)

Pobiera opłaty za aktywację, nowy wyższy abonament a nie udostępnia usług, które powinny być dostępne.

 


Opłata za aktywację określona jest w cenniku, tak samo jako opłata za abonament. Warto zwrócić uwagę na fakt, że pierwsza faktura zawiera opłaty za okres dłuższy niż jeden rozliczone proporcjonalnie za liczbę dni. Czy tu się coś nie zgadza? Jakich usług brakuje, a które były określone na umowie?

 


@sabreznapisał(-a)

Zgłaszane dwukrotnie na czacie, raz w salonie, złożona reklamacja - brak odzewu / jakiegokolwiek kontaktu (pomimo obietnic, zapewnień, ustaleń terminu kontaktu zwrotnego).

Czekam już miesiąc na jakąkolwiek reakcję - choćby informację, że się nie da - albo choć "przepraszam, że to tyle trwa".

Obejdzie się bez prawnika, czy to niezbędna ścieżka?

Ktoś ma jakieś doświadczenie w tej sprawie?


Ustawowy termin rozpatrywania reklamacji to 30 dni. Wystarczy aby w tym czasie odpowiedź została wysłana. Jeśli minął ten termin, to uznaje się, że reklamacja jest rozpatrzona pozytywnie zgodnie z oczekiwaniem przestawionym w reklamacji. Czy minęło 30 dni?

Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

Jak rozwiązać umowę z winy operatora

@sabrez , gdy warunki reklamacji są spełnione, to masz możliwość dochodzenia roszczeń na wypadek nie wywiązania się z umowy (z winy operatora). Zrywasz i masz drogę otwartą

1 Reklamacje.PNG2 Spory-sąd.PNG3 10stycznia 2017.PNG4 ODR.PNG