Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
od ‎28-06-2019
‎07-08-2019
sabrez
Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
Punkty: 1052
6
7
0
0
offline
ostatnia aktywność: 07-08-2019 18:00

Osiągnięcia

1 like

1 odpowiedź

Pierwsze lądowanie

1 temat

Jak rozwiązać umowę z winy operatora

To bardziej chyba chodzi o zasadę... W moim prywatnym rankingu najmniej rzetelnych firm prowadziła zawsze Netia - ale widać czasy się zmieniają. Ostatni rok należy zdecydowanie do Orange, który zostawił za sobą daleko w tyle wszystkich operatorów, z którym [...]

Jak rozwiązać umowę z winy operatora

Czy można rozwiązać umowę z winy operatora jeśli po miesiącu nie wywiązuje się ze swoich zobowiązań / warunków, które przedstawia w ofercie?Pobiera opłaty za aktywację, nowy wyższy abonament a nie udostępnia usług, które powinny być dostępne.Zgłaszane dwuk [...]

Odbiór dokumentów i sprzętu w salonie po zamówieniu przez internet

Udało się. Prawie to samo co na www. Przedluzenie, przeniesienie i nowa karta z internetem na konto. Warunki takie same tylko opłaty za aktywacje doliczyli.

Jak rozwiązać umowę z winy operatora

To bardziej chyba chodzi o zasadę... W moim prywatnym rankingu najmniej rzetelnych firm prowadziła zawsze Netia - ale widać czasy się zmieniają. Ostatni rok należy zdecydowanie do Orange, który zostawił za sobą daleko w tyle wszystkich operatorów, z którym [...]

Odbiór dokumentów i sprzętu w salonie po zamówieniu przez internet

Udało się. Prawie to samo co na www. Przedluzenie, przeniesienie i nowa karta z internetem na konto. Warunki takie same tylko opłaty za aktywacje doliczyli.

Odbiór dokumentów i sprzętu w salonie po zamówieniu przez internet

Pracownik skontaktował się ze wsparciem, które kazało mu wyczyścić cookies w przeglądarce. I na koniec stwierdzili, że jest jakiś błąd i niewiadoma kiedy go naprawią. Ciekawi mnie skąd w pierwszym salonie wiedzieli „z marszu”, że to nie zadziała? W sensie [...]