Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Jak długo będę czekał na rozwiązanie umowy?


Poziom 6, Poszukiwacz
  • 1
  • 1
  • 0

Jak długo będę czekał na rozwiązanie umowy?

Przedłużyłem umowę z Orange w aplikacji wraz z nowym telefonem,  jednak podczas uiszczania opłaty za kuriera wystąpił błąd. W aplikacji i na stronie internetowej oczywiście zero możliwości ponownej opłaty, zero informacji mailowej co dalej z umową itd. Oczywiście podczas rozmowy telefonicznej z konsultantem (za którą o dziwo muszę zapłacić jako opłata za ponad abonament, o której nigdy nikt mi nie wspominał podczas podpisywania umowy!) dowiedziałem się, że muszę odstąpić od umowy, telefonu nie dostanę (choć mógłbym odebrać go w salonie!) i po rozwiązaniu umowy będę mógł ponownie zamówić telefon i przedłużyć umowę. Oczywiście w XXI wieku, jak to w cywilizowanym państwie bywa muszę pobrać kwit, wypełnić i wysłać go listownie. List wysłany poleconym dotarł drugiego kwietnia do operatora. Ile mam jeszcze czekać do uzyskania odpowiedzi na rozwiązanie umowy? Czy też otrzymam je listownie i znowu będę musiał coś drukować, potwierdzać i podpisywać? Lada dzień wyprowadzam się z obecnego miejsca zamieszkania do innego miasta i już nie mam cierpliwości aż łaskawie ktoś do mnie zadzwoni, wyśle e-maila, a tym bardziej wracania na stary adres zamieszkania po korespondencję, bo się znów okaże, że jakieś archaizm Orange tego wymagają. Zadbsliście o ładny i łatwy system sprzedażowy, to zadbajcie też o sprawnie działającą aplikację, bo przez te ciągłe "wyskoki" okienek czatu i propozycji rozmowy z konsultantem, ofert i innych niepotrzebnych rzeczy tylko utrudniło poprawne dokończenie opłaty. Tak! Wyrzuciło mnie ze strony w aplikacji, a teraz czekam jak baran! 21 wiek, a brak możliwości ponownej opłaty, zmiany dostawcy, czy odbioru w salonie. Wstyd i rzenada!

 

___________

* Wpis poddany edycji - Netykieta - moderator Bartłomiej

5 ODPOW. 5

Poziom 37, Guru **
  • 10392
  • 17742
  • 355

Jak długo będę czekał na rozwiązanie umowy?

@Recklessman jeśli listownie wypowiedziałeś umowę, to może potrwać około tygodnia, do dwóch. O rozpatrzeniu wypowiedzenia powinieneś zostać poinformowany e-mailem, jeśli jest podany.

Co do połączeń z infolinią, to jest to zapisane w regulaminie. Przy podpisywaniu umowy akceptowałeś warunki regulaminu. Obecnie opłata wynosi 29 groszy za minutę połączenia. Zawsze można skorzystać z czata lub zadzwonić z oferty na kartę  opłata 1,5 PLN za połączenie, niezależnie od czasu rozmowy lub zadzwonić z numeru innego operatora.

Co do apki, to też mi nie leży. Poprzednia wersja była dużo lepsza i stabilniej działała.


Poziom 22, Pasjonat
  • 625
  • 1226
  • 10

Jak długo będę czekał na rozwiązanie umowy?

@Recklessman: ale zdajesz sobie sprawę że to jest forum użytkowników, nie operatora? Nakrzyczaleś na nas jakbyśmy to my byli winni Twoich problemów.Tu przecież nawet nie wszyscy są klientami Orange, to otwarte forum. Możesz tu na pewno liczyć na współczucie i dobrą radę - to i mało i dużo - ale zdaje się że oczekujesz czegoś innego. Czytając Twój post przypomina mi się jeden z pomysłów neodżałowanej pamięci Stanisława Lema, IIRC nazywało się to "Wyszalnia". Co ciekawe, pomagało.

 


Poziom 27, Specjalista
  • 1384
  • 3298
  • 48

Jak długo będę czekał na rozwiązanie umowy?

@j131  zgadzam się w pełni z Twoją wypowiedzią, niestety takie osoby i posty będą się zdarzać skoro nawet sami konsultanci gdy nie mają już żadnych argumentów odsyłają petentów na NO, a i zarówno w apce MO jak i na koncie MO przez stronę jedną z form kontaktu jest odnośnik do forum. Także takie sytuacje są nieuniknione.


Poziom 35, Ekspert
  • 4176
  • 8466
  • 122

Jak długo będę czekał na rozwiązanie umowy?

@slav72 mimo zamieszczenia kilku odnośników na stronach Orange i odsyłania na forum przez konsultantów to dalej jest " kółko samopomocy technicznej" ,a procentowo większość stanowią pasjonaci dzielący się własną wiedzą i doświadczeniem charytatywnie. Wylewanie więc żali w ten sposób jest dla nas przykre, bo przecież nie my jesteśmy adresatami, a co dziwniejsze nie możemy naprawdę nic zrobić w takiej sprawie..


Poziom 27, Specjalista
  • 1384
  • 3298
  • 48

Jak długo będę czekał na rozwiązanie umowy?

@agat13  i nawet przekonywanie takich osób o tym co napisałeś na niewiele się zdaje, niektórzy dalej ślepo brną z pretensjami zwracając się do nas jak do pracowników Orange traktując to forum jak BOK. Niestety niektóre osoby rejestrujące się na NO nawet nie zajrzą do regulaminu, a tam jest jasno wyrażone czym jest to forum.