- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet stacjonarny do 10 Mb/s
Witam serdecznie.
Jako że kończy mi się umowa z dotychczasowym operatorem internetu mobilnego i mam go dość, szukałem innego IntermeIn bardziej stabilnego i znalazłem wlaswła Wasz.
Złożyłem zamówienie przed świętami, technik dzisiaj przyjechał i powiedzial że nie ma pozwolenia aby wejsc na slupek energetyczny i przylaczyc mi do domu ten internet. Dodam że sasiad ma skrzyneczkę na swoim slupku i ma ta samą taryfę czy jak to się zwie. Ostatnio też znajomy podłączał to samo i było bez problemu. Do slupka mam 20 m nie wiecej..
Nie wiem czego się sppdziewal ten monter że ten słupek jest inny i nalezy do mnie czy jak?
Proszę o pomoc co mogę zroboc w tej sprawie. Konsultanci mówią że mam dostep aby podlaczyc a tu nici.. monterowi się nie chciało albo już nie wiem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet stacjonarny do 10 Mb/s
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet stacjonarny do 10 Mb/s
Rozumiem, można wysłać mailem ta reklamacje?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet stacjonarny do 10 Mb/s
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet stacjonarny do 10 Mb/s
Proponuje kontakt z infolinią 801 505 505, pracownik będzie w stanie sprawdzić powód braku możliwości technicznych instalacji usługi. Jeżeli złożysz reklamacje to uzyskasz te same informacje, tylko pewnie po kilku dniach.