Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Internet stacjonarny do 10 Mb/s


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 0
  • 0

Internet stacjonarny do 10 Mb/s

Witam serdecznie.

Jako że kończy mi się umowa z dotychczasowym operatorem internetu mobilnego i mam go dość, szukałem innego IntermeIn bardziej stabilnego i znalazłem wlaswła Wasz.

Złożyłem zamówienie przed świętami, technik dzisiaj przyjechał i powiedzial że nie ma pozwolenia aby wejsc na slupek energetyczny i przylaczyc mi do domu ten internet. Dodam że sasiad ma skrzyneczkę na swoim slupku i ma ta samą taryfę czy jak to się zwie. Ostatnio też znajomy podłączał to samo i było bez problemu. Do slupka mam 20 m nie wiecej..

Nie wiem czego się sppdziewal ten monter że ten słupek jest inny i nalezy do mnie czy jak?

Proszę o pomoc co mogę zroboc w tej sprawie. Konsultanci mówią że mam dostep aby podlaczyc a tu nici.. monterowi się nie chciało albo już nie wiem.

 

4 ODPOW. 4

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Internet stacjonarny do 10 Mb/s

Na forum niestety nikt Ci nie pomoże. Jak się nie zgadzasz z uzyskanymi informacjami, złóż reklamację. Ale weryfikacja na infolinii czy na www dostępności usług jest tylko orientacyjna i nie wiążąca - technik zawsze weryfikuje wszystko na miejscu.

Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 0
  • 0

Internet stacjonarny do 10 Mb/s

Rozumiem, można wysłać mailem ta reklamacje?

 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Internet stacjonarny do 10 Mb/s

Jak znajdziesz działający email, bo bok@orange.pl chyba jest już wyłączony...

Pracuję w Orange
  • 3
  • 3
  • 0

Internet stacjonarny do 10 Mb/s

Proponuje kontakt z infolinią 801 505 505, pracownik będzie w stanie sprawdzić powód braku możliwości technicznych instalacji usługi. Jeżeli złożysz reklamacje to uzyskasz te same informacje, tylko pewnie po kilku dniach.