3
Postów
3
Kudo
0
Rozwiązania
Druga Rocznica
Roczniak
Pierwsze lądowanie
1 odpowiedź
1 like
28-12-2018 15:05
Proponuje kontakt z infolinią 801 505 505, pracownik będzie w stanie sprawdzić powód braku możliwości technicznych instalacji usługi. Jeżeli złożysz reklamacje to uzyskasz te same informacje, tylko pewnie po kilku dniach.
06-01-2017 01:00
Nikt nie mówi tutaj o wciskaniu 🙂 Prosty program lojalnościowy, który jest popularny w wielu firmach.. polecasz usługi, to i Ty masz z tego jakieś profity.
06-01-2017 00:52
Jeżeli chodzi o dostęp do usługi telewizji jest on zależny od Twojej umowy. Sprawdź na podsumowaniu tam masz zapis IP (kabel) lub DTH (satelita).Najczęściej wygląda to tak, że jest to uzależnione od prędkości. Dla ofert z opcją do 10 Mb/s jest to przez sat [...]
06-01-2017 01:00
Nikt nie mówi tutaj o wciskaniu 🙂 Prosty program lojalnościowy, który jest popularny w wielu firmach.. polecasz usługi, to i Ty masz z tego jakieś profity.
06-01-2017 00:52
Jeżeli chodzi o dostęp do usługi telewizji jest on zależny od Twojej umowy. Sprawdź na podsumowaniu tam masz zapis IP (kabel) lub DTH (satelita).Najczęściej wygląda to tak, że jest to uzależnione od prędkości. Dla ofert z opcją do 10 Mb/s jest to przez sat [...]