- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet firmowy 999GB Aneks do umowy/ nie zgodny z przedstawieniem na infolinii Oszustwo
Witam.
Jestem klientem orange ponad pół roku. Dostałem "świetną ofertę" (grzech nie skorzystać) Na Nowy szybszy internet no i oczywiście NIE LIMITOWANY. Gdzie w rezultacie z 999GB Jak się później doczytałem przy umowie dostarczonej przez kuriera którą musiałem od razu podpisać bo ON się spieszył mam 200GB A z internetu który miałem otrzymać do 2 dodatkowych kart po 17 GB każda nagle po 2 m-cach mam 10GB dodatkowo płatne 9.99 o czym Pani na infolini oczywiście nie wspomniała. Dodam jeszcze najlepsze na koniec jest to, że miałem kartę internet po za firmą 60GB o którą pytałem 2 razy czy będzie aktywna po podpisaniu Aneksu. A konsultantka dalej bezczelnie kłamała że owszem będzie aktywna lecz w praktyce została zdezaktywowana po 3 dniach... Mój rachunek z 85zł brutto urósł nagle do 211 brutto. Gdzie proszę mi wierzyć nie byłem o dodatkowych opłatach wogóle poinformowany. Co mam w takim wypadku zrobić? Gdzie znajduje się nagranie z konsultantem ? Rzekomo rozmowy z konsultantem są rejestrowane ? A może jest to ich kolejne kłamstwo? Jak może orange tolerować i wdrażać tego typu zagrania marketingowe które to obnażają i zrażają nowych klientów? proszę o pomoc. od podpisania Aneksów mineło 10 dni. tzn podpisane 11Lipca. Fakturę otrzymałem w dniu dzisiejszym, Potrzebuję Państwa Pomocy w przywróce
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet firmowy 999GB Aneks do umowy/ nie zgodny z przedstawieniem na infolinii Oszustwo
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet firmowy 999GB Aneks do umowy/ nie zgodny z przedstawieniem na infolinii Oszustwo
Jak się ma coś podpisać, to się najpierw czyta. Konsultant mówi to, co mówi, przecież oni wszystkiego nie muszą mówić, musieliby czytać całą treść. Po to się dostaje papier, żeby sobie samemu przeczytać. Na gębę umów niema, są tylko na piśmie i to, co napisane jest istotne.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet firmowy 999GB Aneks do umowy/ nie zgodny z przedstawieniem na infolinii Oszustwo
Zawsze nagrywaj rozmowy z konsultantami wszelkiej maści a już szczególnie podczas przedłużania lub podpisywania nowej umowy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet firmowy 999GB Aneks do umowy/ nie zgodny z przedstawieniem na infolinii Oszustwo
Skoro rozmowy są rejestrowane to i treść rozmowy jest częścią wiążącą umowy. Dwa numery które miały zostać przeniesione jak wynika z umowy w ciągu 7 dni przeniesione nie zostały. Dostałem informacje że jeden numer będzie przeniesiony 18 sierpnia? i Co do tego czasu muszę opłacać faktury za numer tej i innej sieci? Jakie mam szansę na powrót do umowy z przed podpisania aneksu?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet firmowy 999GB Aneks do umowy/ nie zgodny z przedstawieniem na infolinii Oszustwo
Cześć,
Mam identyczny problem, opisałem go tutaj: https://nasz.orange.pl/t5/Abonament/Internet-LTE-Biurowy-problem-z-GB-reklamacja-uznana-problem/m-p/...
Konsultant również oferował gruszki na wierzbie Internet Biurowy z pakietem 999GB to jedyna usługa która trzyma nas przy Orange.
To co nam sprzedali to internet biurowy lajt i mało kto wie że jest w nim pakiet 200GB.
Moja sprawa stoi w miejscu, reklamacje Orange uznał pakiet miał zostać zwiększony do 999GB 4 dni temu, do dziś to się nie stało.
Słyszę ciągle, że mam czekać problem w tym że przez ostatnie dwa tygodnie nie mogłem i nie mogę nadal normalnie korzystać z internetu.