- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet LTE dla domu - nagły wzrost ceny abonamentu
Zauważyłem, że koszt mojego abonamentu (Internet LTE dla domu) wzrósł z 59,90 zł do 79,90 zł - z niewiadomego mi powodu. Umowa kończy się za 2 dni, ale wątpię, żeby miało to jakiś związek.
Zadałem pytanie konsultantowi na czacie Orange, ale jedyna odpowiedź jaką uzyskałem to:
Połączył się Pan z czatem sprzedaży. Niestety, ale czat obsługi dziś nie pracuje, w tej sprawie zapraszam pod *100 /510 100 100 lub na czat już w poniedziałek.
PS. Na tę "odpowiedź" czekałem 20 minut. Może szanowny Orange informowałby klientów o tym, że na czacie przez weekend nic nie załatwią, zanim stracą czas?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet LTE dla domu - nagły wzrost ceny abonamentu
Jest info
A co do oplat, spróbuj samodzielnie przeanalizować 3 ostatnie faktury. Moze dokonywałeś jakis zmian w umowie? A może miałeś rabat na czas określony?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet LTE dla domu - nagły wzrost ceny abonamentu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet LTE dla domu - nagły wzrost ceny abonamentu
@Piotrekk85napisał(-a)
Jest info
Na liście spraw możliwych do załatwienia jest Saldo / kwota faktury, więc - tak, wprowadzają ludzi w błąd.
@Piotrekk85napisał(-a)
Moze dokonywałeś jakis zmian w umowie? A może miałeś rabat na czas określony?
@Arti_Kn_Plnapisał(-a)
Swego czasu do lte domowego był dawany rabat na abonament na 24 mc - wyłączył się minęło 24 mc. Porównaj bieżącą fakturę i poprzednią, w załączniku zauważysz że nie masz rabatu który był poprzednio.
Umowa zawarta na 24 miesiące jeszcze obowiązuje - do 26 marca. Jeśli rzekoma obniżka miałaby obowiązywać tylko przez ten czas, powinna być doliczona do kolejnej faktury (za 25. miesiąc). Niestety, nie mogę znaleźć umowy, a w zakładce "Umowy i urządzenia" aktualny abonament wskazuje na 0 zł...
@Arti_Kn_Plnapisał(-a)
W routerze sprawdź wiadomości sms. Pewnie system wysłał info o kończącym się rabacie.
Nie dostałem żadnej wiadomości, jedyne smsy w routerze to te o treści "Otrzymalismy wplate (...)".
Zakładka Bieżące koszty wygląda następująco:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet LTE dla domu - nagły wzrost ceny abonamentu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś