- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Amplituner Yamahy + TIDAL, znany problem z LTE Orange
Witam, posiadam amplituner Yamahy RN803-d, używając aplikacji Musiccast od Yamahy występują częste przerwy w odtwarzaniu, problem jest znany i opisywany tutaj:
https://forum.audio.com.pl/topic/49983-tidal-nie-dzia%C5%82a-help/page/6/
Dodam, że ta konfiguracja działa poprawnie u innych dostawców internetu.
Czy mogę liczyć na rozwiązanie mojego problemu?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Amplituner Yamahy + TIDAL, znany problem z LTE Orange
Masz modem LTE @mmor ? To może zrzut z konfiguracji internetu daj, tak poza tym jak w nim masz ustawione IPV6 to na IPV4 zmień, może Yamaha zagra, Tak z drugiej strony dynamiczny VPN powinien też wystarczyć, statyczny trochę za drogi, by z powodu muzyki tyle dopłacać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Amplituner Yamahy + TIDAL, znany problem z LTE Orange
Może jeszcze pokrewny temat > Klik, jak masz w ustawieniach internetu IPV6, to zmiana na IPV4 powinna pomóc, ale na 100% nie gwarantuję, bo na Yamaha nie testowałem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Amplituner Yamahy + TIDAL, znany problem z LTE Orange
Mam Huawei B315 z Orange, beż możliwości konfiguracji protokołu IP.
Co więcej w ustawieniach profilu mój Orange nie mam możliwości zakupu VPN APN, tylko jakieś śmieszne pakiety internetowe są do wyboru podczas gdy co miesiąc mam do wykorzystania 1060 GB.
Druga kwestia w profilu internetu biurowego w opcji wyboru strefy mam prawidłowe współrzędne geograficzne, natomiast WSN jest ustawione na Częstochowę (nie wiem co to), mogę zmienić na miasto w którym mieszkam?
Trzecia rzecz to błędna informacja o ilości wykorzystanych danych w "mój Orange": "Łącznie wykorzystałeś/aś 3,32 GB. Pozostało 860,01 GB w aktualnym pakiecie.", czyli wykorzystałem 200 GB, prawidłowe dane pojawiają się dopiero na fakturze.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Amplituner Yamahy + TIDAL, znany problem z LTE Orange
@mmor Czy widziałeś na tej stronie ?
https://europe.yamaha.com/en/products/audio_visual/hifi_components/r-n803d/downloads.html