- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kilkanascie dni temu przekazalam swoj numer męzowi, oraz on zlozyl wniosek o przejscie do Orange z innej sieci. Na drugi dzien zakończono trwajacy okres rozliczeniowy, powstal nowy okres 5-13.03.2019. 14 marca dostałam fakture, powiekszona juz o kwoty przekazania uslug, pierwsza rate za telefon i pierwszy abonament. W MO widnial nowy okres rozliczeniowy 14-13.04.2019. W piatek okazalo sie (nie wiem, czy z winy konsultantki czy z winy jakiegoś bledu systemu) ze numery nie sa polaczone na jednym koncie rozliczeniowym... Konsultantka wyslala zgloszenie, ktore poki co widnieje jako "nowe". I od soboty ukazał sie nowy okres rozliczeniowy 19.02 - 18.03, do dzis. Jak to rozumiec? Dopiero co oplacilam dwie faktury, jedna za luty i początek marca, kolejna za okres 5-13.03. a moze jest to spowodowane tym, ze dzis w nocy polacza nasze usługi?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Na forum NO, nikt nie ma wglądu na twoje konto Mój Orange i systemowe Orange, wszystko musisz wyjaśnić poprzez czat czy telefon, my możemy tylko doradzać, ale nie rozwikłamy zagadki tych okresów rozliczeniowych, sporo ich masz, być może jakiś błąd na koncie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Na forum NO, nikt nie ma wglądu na twoje konto Mój Orange i systemowe Orange, wszystko musisz wyjaśnić poprzez czat czy telefon, my możemy tylko doradzać, ale nie rozwikłamy zagadki tych okresów rozliczeniowych, sporo ich masz, być może jakiś błąd na koncie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś