Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Zmiany okresu rozliczeniowego

ROZWIĄZANE

Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 2
  • 1
  • 0

Zmiany okresu rozliczeniowego

Kilkanascie dni temu przekazalam swoj numer męzowi, oraz on zlozyl wniosek o przejscie do Orange z innej sieci. Na drugi dzien zakończono trwajacy okres rozliczeniowy, powstal nowy okres 5-13.03.2019. 14 marca dostałam fakture, powiekszona juz o kwoty przekazania uslug, pierwsza rate za telefon i pierwszy abonament. W MO widnial nowy okres rozliczeniowy 14-13.04.2019. W piatek okazalo sie (nie wiem, czy z winy konsultantki czy z winy jakiegoś bledu systemu) ze numery nie sa polaczone na jednym koncie rozliczeniowym... Konsultantka wyslala zgloszenie, ktore poki co widnieje jako "nowe". I od soboty ukazał sie nowy okres rozliczeniowy 19.02 - 18.03, do dzis. Jak to rozumiec? Dopiero co oplacilam dwie faktury, jedna za luty i początek marca, kolejna za okres 5-13.03. a moze jest to spowodowane tym, ze dzis w nocy polacza nasze usługi?

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:
Anonim

Nie dotyczy

Zmiany okresu rozliczeniowego

Na forum NO, nikt nie ma wglądu na twoje konto Mój Orange i systemowe Orange, wszystko musisz wyjaśnić poprzez czat czy telefon, my możemy tylko doradzać, ale nie rozwikłamy zagadki tych okresów rozliczeniowych, sporo ich masz, być może jakiś błąd na koncie.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

2 ODPOW. 2
Anonim

Nie dotyczy

Zmiany okresu rozliczeniowego

Na forum NO, nikt nie ma wglądu na twoje konto Mój Orange i systemowe Orange, wszystko musisz wyjaśnić poprzez czat czy telefon, my możemy tylko doradzać, ale nie rozwikłamy zagadki tych okresów rozliczeniowych, sporo ich masz, być może jakiś błąd na koncie.


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 2
  • 1
  • 0

Zmiany okresu rozliczeniowego

Dziękuję 🙂