Internet LTE dla domu 150GB


Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 11
  • 8
  • 1

Internet LTE dla domu 150GB

Wytam serdecznie. 

 

Podpisałem nową umowę z Orange na Internet LTE. Umowa przyjechała z kurierem. Na umowie napisane jest, że umowa zostaje zawarta na 24 miesiące, liczone od 13-10-2016, czyli od dzisiaj. 

 

1. Problem w tym, że moja karta jest nieakrywna. Router ZTE sygnalizuje o tym, że karta jest nie aktywna, a tablet informuje o braku sieci. 

 

2. Umowa imformuje mnie, że zmieniono mój dotychczasowy nr. abonencki. Zarejestrować ten nr. na stronie Orange otrzymuję informację, że dany nr. po prostu nie istnieje. 

 

Proszę o wytłumaczenie tej sprawy i z góry serdecznie dziękuję. 

6 ODPOW. 6

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5537
  • 18947
  • 187

Internet LTE dla domu 150GB

Najefektywniej będzie skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta...

510100100, a jeżeli masz również smartfon z numerem orange, a w nim aplikację Mój Orange, to po zalogowaniu się danymi konta tego numeru możesz za darmo porozmawiać z doradcą Orange. Ten ostatni sposób to także moliwość pominięcia łączenia przez automat, wybierania opcji itd.

Anonim

Nie dotyczy
  • 0
  • 0
  • 0

Internet LTE dla domu 150GB

Dokładnie tak jak pisze kolega skontaktuj się z BOK. Być może coś gdzieś się przyblokowało w systemie aktywacyjnym.

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32975
  • 39938
  • 1401

Internet LTE dla domu 150GB

Czy to była nowa umowa przy przedłużenie?

Podejrzewam, że jednak przedłużenie.
Wtedy warunki aneksu wchodzą w życie z nowym okresem rozliczeniowym. Stara oferta obsługiwała cdma, więc do końca okresu rozliczeniowego nowa karta powinna działać w starym routerze cdma. Z nowym okresem będzie działać tu i tu.

Po szczegóły jak mówią przedmówcy proponuję skontaktować się z BOK.

 

Jeśli chodzi konto na stronie www/Mój Orange - to powinno się zachować, ale nie zawsze to się udaje.

Możesz logować się starym loginem i hasłem. Jeśli jako login używałeś numer CDM i jakieś cyferki, po zmianie oferty użyj dziewięciocyfrowego numeru nadanego dla nowej oferty.

Anonim

Nie dotyczy
  • 0
  • 0
  • 0

Internet LTE dla domu 150GB

Dobre pytanie, ale mi wydaje się że kolega podpisał całkiem nową umowę. Czekamy na doprecyzowanie tej kwestii.

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32975
  • 39938
  • 1401

Internet LTE dla domu 150GB

Niestety większość osób nie odróżnia czymś jest nowa umowa a aneks.

Informacja o zmianie numeru abonenckiego sugeruje, że to migracja z Orange Freedom Pro na nowszą ofertę. 

Po niby po co zmieniać numer?

Stare oferty miały numery CDM i cyferki by było na same radiówki, nowe są dualne i mają przypisany jakiś numer.

Anonim

Nie dotyczy
  • 0
  • 0
  • 0

Internet LTE dla domu 150GB

Być może @Piotrekk85. Ty w tych kwestiach masz większe doświadczenie i wiedzę.