Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Internet LTE dla domu 150GB


Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 11
  • 8
  • 1

Internet LTE dla domu 150GB

Wytam serdecznie. 

 

Podpisałem nową umowę z Orange na Internet LTE. Umowa przyjechała z kurierem. Na umowie napisane jest, że umowa zostaje zawarta na 24 miesiące, liczone od 13-10-2016, czyli od dzisiaj. 

 

1. Problem w tym, że moja karta jest nieakrywna. Router ZTE sygnalizuje o tym, że karta jest nie aktywna, a tablet informuje o braku sieci. 

 

2. Umowa imformuje mnie, że zmieniono mój dotychczasowy nr. abonencki. Zarejestrować ten nr. na stronie Orange otrzymuję informację, że dany nr. po prostu nie istnieje. 

 

Proszę o wytłumaczenie tej sprawy i z góry serdecznie dziękuję. 

6 ODPOW. 6

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5418
  • 17801
  • 186

Internet LTE dla domu 150GB

Najefektywniej będzie skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta...

510100100, a jeżeli masz również smartfon z numerem orange, a w nim aplikację Mój Orange, to po zalogowaniu się danymi konta tego numeru możesz za darmo porozmawiać z doradcą Orange. Ten ostatni sposób to także moliwość pominięcia łączenia przez automat, wybierania opcji itd.

Anonim

Nie dotyczy

Internet LTE dla domu 150GB

Dokładnie tak jak pisze kolega skontaktuj się z BOK. Być może coś gdzieś się przyblokowało w systemie aktywacyjnym.

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Internet LTE dla domu 150GB

Czy to była nowa umowa przy przedłużenie?

Podejrzewam, że jednak przedłużenie.
Wtedy warunki aneksu wchodzą w życie z nowym okresem rozliczeniowym. Stara oferta obsługiwała cdma, więc do końca okresu rozliczeniowego nowa karta powinna działać w starym routerze cdma. Z nowym okresem będzie działać tu i tu.

Po szczegóły jak mówią przedmówcy proponuję skontaktować się z BOK.

 

Jeśli chodzi konto na stronie www/Mój Orange - to powinno się zachować, ale nie zawsze to się udaje.

Możesz logować się starym loginem i hasłem. Jeśli jako login używałeś numer CDM i jakieś cyferki, po zmianie oferty użyj dziewięciocyfrowego numeru nadanego dla nowej oferty.

Anonim

Nie dotyczy

Internet LTE dla domu 150GB

Dobre pytanie, ale mi wydaje się że kolega podpisał całkiem nową umowę. Czekamy na doprecyzowanie tej kwestii.

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Internet LTE dla domu 150GB

Niestety większość osób nie odróżnia czymś jest nowa umowa a aneks.

Informacja o zmianie numeru abonenckiego sugeruje, że to migracja z Orange Freedom Pro na nowszą ofertę. 

Po niby po co zmieniać numer?

Stare oferty miały numery CDM i cyferki by było na same radiówki, nowe są dualne i mają przypisany jakiś numer.

Anonim

Nie dotyczy

Internet LTE dla domu 150GB

Być może @Piotrekk85. Ty w tych kwestiach masz większe doświadczenie i wiedzę.