Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Gwarancja

ROZWIĄZANE
Highlighted

Poziom 12, Recenzent
  • 5
  • 5
  • 0

Gwarancja

Mam pytanie czy jak zamawiałam telefon online na abonament i przyslali mi kurierem czy mam jakąś gwarancje na ten telefon a jak mam to na ile i czy jak mi się zepsuł guzik po prostu wypadl czy jakoś mogła bym się starać o naprawę albo wymianę 

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:
Highlighted

Poziom 28, Specjalista
  • 5554
  • 7939
  • 58

Gwarancja

@Kajoja  Masz, gwarancje w przesyłce musi być karta gwarancyjna to taka zielona kartka i faktura zawsze jest, a zrealizować można ją w salonie lub serwisie producenta.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

3 ODPOW. 3
Highlighted

Poziom 28, Specjalista
  • 5554
  • 7939
  • 58

Gwarancja

@Kajoja  Masz, gwarancje w przesyłce musi być karta gwarancyjna to taka zielona kartka i faktura zawsze jest, a zrealizować można ją w salonie lub serwisie producenta.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 27213
  • 17940
  • 1207

Gwarancja

Jak telefon wypadł, to uszkodzenie mechaniczne. Jak nie było ubezpieczenia, to raczej wiele się nie zrobi.
Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 6950
  • 11275
  • 201

Gwarancja

@Kajoja uszkodzenia mechaniczne bez dodatkowego ubezpieczenia, naprawianie mogą býć na koszt klienta. Warto spróbować. Do gwarancji wystarczy sam dowód zakupu.