21-05-2020
22:03
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
21-05-2020
22:03
Mam pytanie czy jak zamawiałam telefon online na abonament i przyslali mi kurierem czy mam jakąś gwarancje na ten telefon a jak mam to na ile i czy jak mi się zepsuł guzik po prostu wypadl czy jakoś mogła bym się starać o naprawę albo wymianę
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Etykiety:
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE
Rozwiązanie:
21-05-2020
22:07
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
21-05-2020
22:07
@Kajoja Masz, gwarancje w przesyłce musi być karta gwarancyjna to taka zielona kartka i faktura zawsze jest, a zrealizować można ją w salonie lub serwisie producenta.
3 ODPOW. 3
21-05-2020
22:07
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
21-05-2020
22:13
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
21-05-2020
22:13
Gwarancja
Jak telefon wypadł, to uszkodzenie mechaniczne. Jak nie było ubezpieczenia, to raczej wiele się nie zrobi.
21-05-2020
23:41
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś