- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Fatalnej przygoda
Chciałem opowiedzieć o mojej fatalnej przygodzie z firmą Orange, która najpier włączyła dziwną usługę premium na moim numerze telefonu a następnie odcieła mnie od dostępu do internetu pomimo opłacenia rachunkuów sprawa trwa już dobre 3 tygodnie i nie widać końca problemu . Nie polecam sieci pracują w niej ludzie niekompetentni i nie chcę mieć z nią nic wspólnego . Ponadto zwracając się z moim problemem konsultant stara mi się wcisnąć produkt internetu mobilnego i telewizji , niech najpierw rozwiążą problem zanim opowiedzą o ofercie beznadziejna firma konultanci z wyuczonymi regułkami kompletnie nie wsłuchujący się w klienta szczerze nie polecam .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Fatalnej przygoda
Szkoda że masz takie doznania z marką Orange...ale może warto zadzwonić do BOK jeszcze raz i.......trafisz na osobę bardziaj miłą i kompetentną 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Fatalnej przygoda
Żadna usługa nie jest włączana bez Twojej zgody. Niektóre można aktywować przez smsa bądź w różnych aplikacjach internetowych. Jeśli nie miałeś blokady na treści premium/usługi elektroniczne, takie coś możliwe. Jeśli uważasz, że na pewno nic nie włączałeś i nie chcesz męczyć się na infolinii - złóż reklamację na Mój Orange/Obsługa/zgłoś sprawę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Fatalnej przygoda
Chyba że jest to jakaś usługa typu Spotify, która w niektórych promocjach jest darmowa przez jakiś okres, ale potem trzeba płacić, albo zrezygnować z opcji premium.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Fatalnej przygoda
Piotrekk85 napisał(-a):
To nie tak. Spotify i tak trzeba aktywować.
Masz rację @Piotrekk85, że chcąc korzystać z darmowego okresu premium, usługa jako taka musi być aktywowana... ale wiesz, czasem niektórzy coś aktywują a potem nie bardzo pamiętają kiedy, jak... Spotify podałem jako przykład, bo, jeśłi mnie pamięć nie myli, autor tematu w ogóle nie napisał jakie to usługi Orange "samo mu aktywowało"...