31-01-2018
12:43
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
31-01-2018
12:43
Zobaczcie jak się trzeba pilnować faktura 260zeta orange obniżył o połowę na 130 ok zapłaciłem ale faktura 260 cały czas wisi jako niezaplacona nie są wykasowywane sprawy nieaktualne mnie osobiście to denerwuje
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE
Rozwiązanie:
31-01-2018
12:45
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
31-01-2018
12:45
Rozliczenie korekt może nastąpić z początkiem nowego okresu rozliczeniowego. Powinieneś mieć to napisane w odpowiedzi na reklamację. Nie było tego info?
4 ODPOW. 4
31-01-2018
12:45
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
31-01-2018
12:45
Rozliczenie korekt może nastąpić z początkiem nowego okresu rozliczeniowego. Powinieneś mieć to napisane w odpowiedzi na reklamację. Nie było tego info?
31-01-2018
12:49
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
31-01-2018
12:49
Faktury
Ale skoro jest nieaktualne to po co mi to wisi i przychodzi do zapłaty z białymi fakturami skoro zostało anulowane
31-01-2018
12:51
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
31-01-2018
12:51
Faktury
Niestety czy stety w Orange ktoś tak zaplanował systemy fakturowania.
21-02-2018
10:38
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
21-02-2018
10:38
Faktury
jeśli uważasz, że któraś z wyżej wymienionych podpowiedzi była pomocna, to - śmiało! - zachęcam do jej oznaczenia. Szczegóły poniżej :):
Pokaż szczegóły
- jeśli założyłeś temat i pojawiła się dobra odpowiedź lub rozwiązanie - oznacz najlepszą odpowiedź klikając w przycisk
Podziękujesz w ten sposób osobie, która pomogła i pomożesz osobom, które będą miały podobne pytanie.