Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Faktury

ROZWIĄZANE

Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 131
  • 59
  • 0

Faktury

Zobaczcie jak się trzeba pilnować faktura 260zeta orange obniżył o połowę na 130 ok zapłaciłem ale faktura 260 cały czas wisi jako niezaplacona nie są wykasowywane sprawy nieaktualne mnie osobiście to denerwuje

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32746
  • 38572
  • 1385

Faktury

Rozliczenie korekt może nastąpić z początkiem nowego okresu rozliczeniowego. Powinieneś mieć to napisane w odpowiedzi na reklamację. Nie było tego info?

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

4 ODPOW. 4

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32746
  • 38572
  • 1385

Faktury

Rozliczenie korekt może nastąpić z początkiem nowego okresu rozliczeniowego. Powinieneś mieć to napisane w odpowiedzi na reklamację. Nie było tego info?

Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 131
  • 59
  • 0

Faktury

Ale skoro jest nieaktualne to po co mi to wisi i przychodzi do zapłaty z białymi fakturami skoro zostało anulowane

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32746
  • 38572
  • 1385

Faktury

Niestety czy stety w Orange ktoś tak zaplanował systemy fakturowania.

Zespół Nasz Orange
  • 2980
  • 12469
  • 151

Faktury

@piwonski67

jeśli uważasz, że któraś z wyżej wymienionych podpowiedzi była pomocna, to - śmiało! - zachęcam do jej oznaczenia. Szczegóły poniżej :):

Pokaż szczegóły
  • jeśli założyłeś temat i pojawiła się dobra odpowiedź lub rozwiązanie - oznacz najlepszą odpowiedź klikając w przycisk 4.png 
    Podziękujesz w ten sposób osobie, która pomogła i pomożesz osobom, które będą miały podobne pytanie.