Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Faktura


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32748
  • 38605
  • 1385

Faktura

To chyba jedynie na BOK http://orange.pl/kontakt


Ale wracając do tematu, czy na pewno logujesz się na właściwe konto usług stacjonarnych?

Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3329
  • 7990
  • 150

Faktura

@slavik29, na umowie powinna być informacja kiedy została podpisana, a kiedy aktywowana i jej zasady wchodzą. I Wtedy można ocenić kiedy powinna być Faktura. 


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2107
  • 5923
  • 197

Faktura

Nie ma znaczenia kiedy aktywowana / przedłużona okres rozliczeniowy się nie zmienił więc powinna być w tym samym terminie. Podejrzewam że podczas wprowadzania zamówienia ktoś zmienił spsób dostawy na portal, więc raczej konieczny będzie kontakt z BOK lub Salonem, lub zalogowanie się na mój orange, co powinieneś zrobić i będziesz wszystko wiedział.

Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3329
  • 7990
  • 150

Faktura

@Arti_Kn_Pl, a ma znaczenie, ponieważ ostatnio taką umowę przeglądałem i nikt nie wystawi komuś Faktury za brak usług. Faktura jest za usługi, które już działają. Data podpisania a okres aktywacji usługi były różne. Miałem z tym doczynienia. @slavik29, w poniedziałek zaloguj się na Orange Online i zapytaj na czacie.


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2107
  • 5923
  • 197

Faktura

@slavik29przedłużał, a nie aktywował nowej umowy. Czyli przechodził z istniejącej usługi stacjonarnej na Love, gdzie musi być zachowane to samo konto bilingowe, więc system musiał wygenerować fakturę choćby za usługi sprzed migracji do love.


Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3329
  • 7990
  • 150

Faktura

Z tego co czytałem połączył usługi w Orange Love. Czyli miał usługi mobilne, ale dodatkowo w ramach przedłużenia umowy dobrał pakiet Orange Love, czyli musi dojść do instalacji/aktywacji.

@slavik29, kiedy była aktywacja/instalacja i jakie usługi posiadasz?


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2107
  • 5923
  • 197

Faktura

A jeśli tak, to racja. Więc zależy od okresu rozliczeniowego jaki ustawił system od usług stacjonarnych. Jeś;i np. od każdego 1-pierszego to faktura będzie na mailu/portalu między 2a 4 każdego miesiąca. W takim razie obecna faktura za mobilne do zapłacenia, a kolejna będzei ją korygowała.

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2107
  • 5923
  • 197

Faktura

Wszystko zależy czy miał jakąś usługę stacjonarną czy nie.

Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 7
  • 0
  • 0

Faktura

Dwa num tel,Internet mobilny i tv

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32748
  • 38605
  • 1385

Faktura

A na internecie mobilnym nie ma wspólnej faktury?