- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
24-02-2018
18:46
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
24-02-2018
18:46
Faktura
To chyba jedynie na BOK http://orange.pl/kontakt
Ale wracając do tematu, czy na pewno logujesz się na właściwe konto usług stacjonarnych?
Ale wracając do tematu, czy na pewno logujesz się na właściwe konto usług stacjonarnych?
24-02-2018
18:48
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
24-02-2018
18:49
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
24-02-2018
18:49
Faktura
Nie ma znaczenia kiedy aktywowana / przedłużona okres rozliczeniowy się nie zmienił więc powinna być w tym samym terminie. Podejrzewam że podczas wprowadzania zamówienia ktoś zmienił spsób dostawy na portal, więc raczej konieczny będzie kontakt z BOK lub Salonem, lub zalogowanie się na mój orange, co powinieneś zrobić i będziesz wszystko wiedział.
24-02-2018
18:54
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
24-02-2018
18:54
Faktura
@Arti_Kn_Pl, a ma znaczenie, ponieważ ostatnio taką umowę przeglądałem i nikt nie wystawi komuś Faktury za brak usług. Faktura jest za usługi, które już działają. Data podpisania a okres aktywacji usługi były różne. Miałem z tym doczynienia. @slavik29, w poniedziałek zaloguj się na Orange Online i zapytaj na czacie.
24-02-2018
19:00
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
24-02-2018
19:02
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
24-02-2018
19:09
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
24-02-2018
19:09
Faktura
A jeśli tak, to racja. Więc zależy od okresu rozliczeniowego jaki ustawił system od usług stacjonarnych. Jeś;i np. od każdego 1-pierszego to faktura będzie na mailu/portalu między 2a 4 każdego miesiąca. W takim razie obecna faktura za mobilne do zapłacenia, a kolejna będzei ją korygowała.
24-02-2018
19:10
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
24-02-2018
19:25
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »