Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Faktura wyższa o 5 zł - czy Orange zmieniło zasady?


Poziom 22, Odkrywca Przestworzy
  • 437
  • 1104
  • 13

Faktura wyższa o 5 zł - czy Orange zmieniło zasady?

"Regulaminy się zmieniają, usługi zamykają"

 

…ale umowa jest umową i obowiązuje w wersji, którą obie strony podpisały - a jak się zmienia coś, co wchodzi w skład tej umowy, to wymaga zgody obu stron. Bo inaczej np. ja mogę sobie postanowić, że od dziś rabat za e-fakturę wynosi nie 5, tylko 8 zł - i co miesiąc płacić rachunek o 3 zł mniejszy od tego, co widnieje na fakturze. Ciekaw jestem reakcji Orange 🙂

 

"Świat internetu schodzi na psy!"

 

Nie, to nie "świat internetu", tylko duża korporacje trochę niepoważnie traktuje swoich klientów…


Poziom 29, Znawca Przestworzy
  • 2001
  • 6146
  • 69

Faktura wyższa o 5 zł - czy Orange zmieniło zasady?

Namawiam do wsparcia pomysłu ws modyfikacji opłat za logowanie do aplikacji MO

https://nasz.orange.pl/t5/Pomys%C5%82y/Utrzymanie-znizki-za-efakture-dla-osob-korzystajacych-z-PZ/id...


Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3187
  • 7368
  • 134

Faktura wyższa o 5 zł - czy Orange zmieniło zasady?


@bronzubnapisał(-a)...@ Regulaminy się zmieniają, usługi zamykają, więc trzeba mieć cały czas gumowe ucho i gdzie szklanki nie przyłożysz, tam coś się (być może) dowiesz....

Ale z drugiej strony jak raz wejdziesz i zakosztujesz tematów, regulaminów itp, to odwrotu nie ma i jest jak poranne espresso. 😁


Poziom 23, Odkrywca Przestworzy
  • 430
  • 3691
  • 19

Faktura wyższa o 5 zł - czy Orange zmieniło zasady?

@Janhalb mnie aż ciekawi co masz na tym podpisanym podsumowaniu i co na fakturach od tych usług. Bo nigdy jeszcze nie słyszałam by wymagali logowania jak ktoś miał stara wersję umowy.


Poziom 22, Odkrywca Przestworzy
  • 437
  • 1104
  • 13

Faktura wyższa o 5 zł - czy Orange zmieniło zasady?

@Kimiriko 

 

Ratunku. Przecież to pisałem.

 

Mam w umowie, że jest rabat 5 zł za e-fakturę. Kropka. Ani słowa o aplikacji.

Umowę przedłużałem LATEM 2021. Przez kolejne pół roku co miesiąc miałem rabat 5 zł tak samo jak wcześniej.

Pierwsza faktura z nieuwzględnionym rabatem przyszła w STYCZNIU 2022.

Między latem 2021 a styczniem 2022 NIE PODPISYWAŁEM ŻADNYCH NOWYCH UMÓW I NIC NIE PRZEDŁUŻAŁEM.

Gdyby obowiązek logowania do aplikacji "wciśnięto mi" przy przedłużaniu umowy, to ten problem (nieuwzględnienie rabatu z powodu nielogowania się do aplikacji) wystąpiłby już w drugiej połowie 2021.

A NIE WYSTĘPOWAŁ.

Więc nie, nie mam w umowie nic o aplikacji.


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29458
  • 270

Faktura wyższa o 5 zł - czy Orange zmieniło zasady?

Tak trochę z innej beczki lecz oczywiście w temacie.

Od razu mówię nie to abym chwalił te praktyki z utrzymaniem rabatu, lecz jakim wielkim problemem jest wejście raz w miesiącu w apkę MO i zalogowanie się na konto 🤔

PS.

Jeśli się ma dobrą pamięć (czyt. sklerozę) jak ja lub sporo innych ważniejszych spraw na głowie to żaden problem ustawić sobie cykliczne przypomnienie o tym obowiązku w kalendarzu.


Poziom 23, Odkrywca Przestworzy
  • 430
  • 3691
  • 19

Faktura wyższa o 5 zł - czy Orange zmieniło zasady?

@Janhalb to jak najbardziej reklamacja.  Coś im się nieźle pomieszało w Twoim przypadku z tymi rabatami. 


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2008
  • 5384
  • 181

Faktura wyższa o 5 zł - czy Orange zmieniło zasady?


@Janhalbnapisał(-a)

@Kimiriko 

 

Ratunku. Przecież to pisałem.

 

Mam w umowie, że jest rabat 5 zł za e-fakturę. Kropka. Ani słowa o aplikacji.

Umowę przedłużałem LATEM 2021. Przez kolejne pół roku co miesiąc miałem rabat 5 zł tak samo jak wcześniej.

Pierwsza faktura z nieuwzględnionym rabatem przyszła w STYCZNIU 2022.

Między latem 2021 a styczniem 2022 NIE PODPISYWAŁEM ŻADNYCH NOWYCH UMÓW I NIC NIE PRZEDŁUŻAŁEM.

Gdyby obowiązek logowania do aplikacji "wciśnięto mi" przy przedłużaniu umowy, to ten problem (nieuwzględnienie rabatu z powodu nielogowania się do aplikacji) wystąpiłby już w drugiej połowie 2021.

A NIE WYSTĘPOWAŁ.

Więc nie, nie mam w umowie nic o aplikacji.


Albo nie terminowa płatność, albo błąd systemu. Obstawiam na to drugie. Reklamacja i po temacie.


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 1609
  • 12988
  • 2

Faktura wyższa o 5 zł - czy Orange zmieniło zasady?


@Janhalbnapisał(-a)

"Regulaminy się zmieniają, usługi zamykają"

 

…ale umowa jest umową i obowiązuje w wersji, którą obie strony podpisały - a jak się zmienia coś, co wchodzi w skład tej umowy, to wymaga zgody obu stron.


@Janhalb, masz całkowitą rację, że reguł nie zmienia się w trakcie gry. No, ale co my możemy, że masz problem? Nie pozostaje nic innego, jak reklamować i dochodzić praw nabytych. Dla Ciebie to zaledwie pięć złotych, lecz jak się uzbiera się ludzi fura, to operatorowi nakapie pieniędzy sporo...na waciki chociażby. Zażartowałem, ale to nie jest wcale śmieszne. Reklamuj do skutku😊

 https://www.orange.pl/kodeksy.phtml

- Rzecznika Klientów z zakładki wyrzucono na śmietnik

https://www.orange.pl/kim-jest-rzecznik-klientow.phtml jak wyrzucisz .phtml to ta strona nie istnieje404.JPG

Może kogoś to zainteresuje. Są takie linki, że można dowiedzieć się wiele ciekawostek. Jednakże ja kiedyś interweniowałem w sprawie dobrych praktyk, to nie doczekałem się odpowiedzi. Dużo się pozmieniało od tego czasu.

https://www.orange.pl/nasza_marka.phtml

Orange - Sieć #1 | Orange Polska
https://www.orange.pl/ocp-http/PL/Binary2/1999279/4094524455.pdf

-kodeks etyki Orange Polska...jak chce Ci się poczytać.


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 13
  • 0

Faktura wyższa o 5 zł - czy Orange zmieniło zasady?

W moim przypadku dostałam tylko mail że umowa wysłana - zero regulaminow w załącznikach - zero sms-ów z hasłami a umowa fizyczna 2 strony 🙈 - siedziałam w tym bagnie i uwierz od tego czasu każdą umowę czytam po kilka razy żeby takich kwiatków nie było - no i jak zdalnie przedłużam cokolwiek to się dopytuje o wszelkie niuanse.. A tu orange jawnie w konia robi klientów