- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Faktura na 12.500 zł !!! Pomocy
Witajcie, proszę was o pomoc w związku z fakturą, którą wystawił mi orange na 12 i pół tysiąca złotych za okres od 04.06.2025 do 12.06.2025. Sytuacja wygląda następująco 04.06.2025 dokonałem cesji i przepisałem numer na siebie, dostałem abonament w planie M co było równoznaczne z tym, że do wykorzystania mam 50 GB internetu mobilnego. W tym czasie wykorzystałem około 25 GB internetu. Warto wspomnieć, że już 10.06.2025 podpisałem umowę na pakiet Orange Love Mini, co było jednoznaczne z tym ze w dniu następnym na aplikacji widniało już 300 GB internetu mobilnego do wykorzystania. Horrendalna kwota była za internet mobilny w dniu 11.06.2025, kiedy to miałem już podpisaną umowę na pakiet w/w naliczono ją za wykorzystanie 18 GB. Napisałem reklamacje, wysłałem również maila do rzecznika Orange z prośbą o pomoc, czy mam się czego obawiać? Co mogę jeszcze zrobić? Pomocy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Faktura na 12.500 zł !!! Pomocy
@Oski1933 zrobiłeś co mogłeś. Musisz pamiętać jednak o tym, że to, że podpisanie umowy to jedno, a to kiedy wszystko zadziała to drugie. Pytanie, czy nowa umowa była już aktywna w odpowiednich systemach.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Faktura na 12.500 zł !!! Pomocy
@Oski1933 czy poprzedni właściciel przed cesję nie miał żadnych zadłużeń, zobowiązań?
Wygląda na pomyłkę systemową lub ukryte opłaty poprzedniego właściciela.
Jeżeli pomyłka systemowa, to do odkręcenia, ale trochę potrwa, natomiast jeśli zaległości poprzedniego właściciela, to po cesji trudno będzie odkręcić.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Faktura na 12.500 zł !!! Pomocy
@Oski1933 Twoja reklamacja do Rzecznika powinna pomóc. Wojciech Jabczynski raczej poważnie traktuje takie błędy systemowe. Według mnie na jakimś błędzie system zgłupiał i naliczył coś z górką, ale to z powodu fałszywych danych o abonamencie.
W grę wchodzą jakieś zobowiązania z poprzedniego abonenta, ale nie w takiej kwocie. To mi wygląda na jakieś dwa iPhony i to ratalnie niespłacone.
Reklamacja i mail ma pewno dadzą odpowiedź
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Faktura na 12.500 zł !!! Pomocy
Skąd wiesz, że wchodzą w grę jakieś zobowiązania? W sensie gdzie jest to rozpisane
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Faktura na 12.500 zł !!! Pomocy
@Oski1933 to jedna z opcji. Nie znamy sprawy, więc strzelamy w ciemno sądząc po wysokości faktury
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Faktura na 12.500 zł !!! Pomocy
Zobowiązań ani długów nie było na 99%, w fakturze jest wyszczególniony przesył danych w kraju, więc zastanawia mnie jak możliwa jest taka kwota
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Faktura na 12.500 zł !!! Pomocy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Faktura na 12.500 zł !!! Pomocy
@Oski1933napisał(-a)Zobowiązań ani długów nie było na 99%, w fakturze jest wyszczególniony przesył danych w kraju, więc zastanawia mnie jak możliwa jest taka kwota
No nawet więcej niż 99.
Patrząc na terminy na FV cesja weszla w zycie 04.06 i pokrywa sie to z datami na rachunku szczegółowym. Poprzedni właściciel dostał rozliczenie na swoim koncie za swoje zużycie tylko do tego czasu.
Biorąc pod uwagę konstrukcję planu M, jak i love mini - oba plany posiadają internet z lejkiem i zgodnie z cennikiem nawet po wykorzystaniu pakietu danych internet w kraju (a nie widać tu przesyłu w roamingu) ma zwolnić bez opłat. IMO to tylko formalność, ale jak wspomniano powyżej może to potrwać.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »