- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dziwny sposób rozliczenia faktury korygujacej przez BOK
Przed dwoma dniami otrzymałem następujący mail z BOK:
"Dzień dobry, w nawiązaniu do Państwa zgłoszenia informujemy, że saldo konta abonenckiego na dzień 16.03.2018 wykazuje kwotę 55,05 zł do zapłaty. Na powyższą kwotę składało się saldo za usługi telekomunikacyjne w kwocie nadpłaty 933,87 zł do oraz raty za sprzęt w łącznej kwocie 988,92 zł do zapłaty. Informujemy, że w dniu 09.02.2018 na Państwa koncie abonenckim została wystawiona faktura korygującą VAT za zakupiony sprzęt nr RX na kwotę zmniejszenia 1357,92 zł do faktury VAT nr RX . W miejsce skorygowanej faktury została wystawiona poprawna RX -1 na kwotę 988,92 zł. Wyjaśniamy, że faktura korygującą oraz nowa faktura VAT za zakupiony sprzęt zostały wystawione na podstawie zgłoszenia od sprzedawcy i dotyczyły niezgodności w naliczonych obciążeniach . Informujemy, że opłaty zawarte w fakturze VAT nr RX_1 zostały naliczone zgodne z zawartą przez Państwa umową. Informujemy, iż nadpłata wynikająca z błędnie wyliczonych rat może zostać zaksięgowana na raty poprawnie wystawionej faktury, co spowoduje skrócenie terminu płatności rat. Prosimy zatem o stosowną dyspozycję. W załączeniu przesyłamy zestawienie Państwa konta abonenckiego. Pozdrawiamy,Orange
Anna S-M, Doradca ds. Klienta.
To treść pisma. Nie została do emaila dołączona faktura korygująca, zaś na stronie MO została wprowadzona nadpłata 988,92 Pln oraz nowy plan spłat rat za telefony, który sie kończy w 2020r. Abstrahując od tego, ze nie zmieniono umowy , którą zawarłem z Orange, a która w załączniku zawiera plan spłat podpisany przez obie strony, jednostronnie zmienia się zapisy umowy. Do spłaty rat według obowiązującego jeszcze załącznika pozostały chyba 2 lub trzy raty. Nie zaliczono tych wpłat , tylko poinformowano, ze jest zmiana , nic nie mówi się,ze jest potencjalnie nadpłata na ratach za sprzęt.
I jeszcze pyta się mnie, co z tym zrobić.Totalny bałagan. O ile było by prościej napisać. ze sprzęt zakupiony zgodnie z umową potaniał, wpłaty wypełniły kwotę spłat, i jeśli jest nadpłata, to zaliczy się w poczet innych oplat za rachunki lub czekają na dyspozycję. Ale nie. Zagmatwać ile się da, nie doinformować, nie przesłać faktur korygujących. Niestety, na stronie MO nie ma tej faktury korygującej do pobrania. pewnie najlepiej zadzwonić na płatną infolinie, dorzucić do Orange parę złotówek, by poprawić finanse firmy. Tak to działa. O czacie proszę nie wspominać. Po połączeniu z konsultantem dowiaduję się , ze nie jest uprawniony, przełącza do kogoś innego z uprawnieniami, 5 minut zapoznawania się ze sprawa i info, ze koleżanka niedługo odpowie.
Żenada.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dziwny sposób rozliczenia faktury korygujacej przez BOK
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dziwny sposób rozliczenia faktury korygujacej przez BOK
@Kierus57Jak wygląda twoja sprawa czy są widoczne twoje faktury na NMO ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dziwny sposób rozliczenia faktury korygujacej przez BOK
Żenady ciąg dalszy. w odpowiedzi na nasza prośbę o wysłanie faktury korygującej i nowej faktury za zakup sprzętu na nasz adres, otrzymaliśmy z bok@orange.pl niepodpisana odpowiedz, aby udać się do salonu Orange, w którym podpisaliśmy umową lub skontaktowali się z tym salonem telefonicznie. ( salon Orange w Arkadii). Rozmowa telefoniczna nic nie dała poza tym , abym się zjawił w salonie, przez telefon nic nie załatwię. Przedwczoraj odwiedziłem salon Orange w Arkadii. Pan konsultant Michał R. stanowczo poinformował mnie,że salony Orange już się takimi sprawami nie zajmują. Niedawno zmienili status z Orange Retail na Orange Polska i zajmują sie sprzedażą usług i sprzętu, nie zajmują się obsługą klientów. Może przyjąć pisemna reklamację i prześlę ja do Skierniewic. Na moją sugestię, że przecież jego koleżanka skierowała mnie do nich konkretnie, odpowiedział, że chyba jest niedoinformowana. I tyle załatwiłem w salonie Orange. Już niedługo zostaniemy bez jakiejkolwiek możliwości kontaktu z firma Orange. W załączeniu treść pisma z Orange, abym nie był posądzony ,ze wymyśliłem tę historię.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dziwny sposób rozliczenia faktury korygujacej przez BOK
@Kierus57Czyli to co wczoraj podawałem z portalu telepolis jest prawdą http://www.telepolis.pl/artykuly/koniec-glaskania-klientow-orange-nie-masz-racji-nie-licz-na-bonus,3...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dziwny sposób rozliczenia faktury korygujacej przez BOK
@Anonimjest tylko jeden problem. Rachunki zmienił Orange, nie chce-nie może przesłać faktury korygującej. O jakiej w ogóle obsłudze klientów my mówimy? To nie jest obsługa, tylko olewanie klientów. Mój pomysł z pobieraniem opłat za obsługę w salonie upadł, znaleziono lepsze rozwiązanie- nie obsługuje się w salonach klientów, tylko sprzedaje usługi lub sprzęt.. To już się robi kuriozum. W razie czego masz rady typu: zadzwoń do BOKI- płatne, rozmawiaj przez czat-wczoraj nie mogło się zestawić połączenie, pisz na Skierniewice( Berdyczów w domyśle).I ten fajny artykuł o zmianie podejścia do klientów- już niedługo nie będzie po co z kimkolwiek z Orange rozmawiać. Mam tylko jedna informacje- jeśli w związku z JPK US zapyta się nas, gdzie jest faktura od Orange otrzymają jedną słuszną odpowiedz- nie otrzymaliśmy jej od firmy Orange i tam szukajcie nieprawidłowości.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dziwny sposób rozliczenia faktury korygujacej przez BOK
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dziwny sposób rozliczenia faktury korygujacej przez BOK
Ale @Piotrekk85 co mnie klienta interesują meandry struktur właścicielskich firmy Orange? To może daj mi namiary na firmę Orange Retail. skoro jest ona innym, oddzielnym podmiotem od Orange Polska.
Edit: i aby było jasne: umowę podpisałem z Orange Polska SA, faktury otrzymałem od Orange Retail SA,
zwrócić się nie mam do kogo. Jednak po mallu do Orange Retail skontaktowała się ze mną miła osoba z tej firmy i zadeklarowała w poniedziałek pomoc. Jest jednak różnica pomiędzy Orange Polska a Orange Retail. W obsłudze i podejściu do klienta. Na korzyść Orange Retail. Bezapelacyjnie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dziwny sposób rozliczenia faktury korygujacej przez BOK
Najpierw sugerowałbym odszukać pierwszą fakturę czy na pewno sprzedawcą jest Orange Retail a nie Orange Polska. Najlepiej pisząc już do OR podać numer pierwotnej faktury +dane zlikiwdowanego salonu (bo teoretycznie salon mógł zostać przeniesiony do innego miasta) https://www.orangeretail.pl/kontakt
PS. Jak dla mnie to zadanie kto Ci sprzedał nie powinno Cię interesować. Jednak likwidując salony mających innych właścicieli niż Orange Polska - byłoby ich mało.
PS2. Wiesz, standardem powinieneś otrzymać to info od OPL. Gdyby pierwsza osoba skierowała Cię do właściwej osoby albo np. wysłała maila w Twoim imieniu, to byłoby "normalnie". Czemu tak nie jest? Odpowiedź sobie sam.
PS3. Nie kupuję argumentu: mam umowę z Orange Polska, a fakturę z Orange Retail. Umowę na usługi telekomunikacyjne to jedno, umowa sprzedaży to drugie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dziwny sposób rozliczenia faktury korygujacej przez BOK
Ad3. Mam przed oczami Umowę z OPL wraz z załącznikami do umowy potwierdzającymi odbiór telefonów. W żadnym tekście umowy czy załączników nie występuje Orange Retail.
- « Poprzedni
- Następny »