Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Dostęp do mBanku za pośrednictwem internetu mobilnego niemożliwy!

Highlighted

Poziom 17, Komentator
  • 37
  • 5
  • 1

Dostęp do mBanku za pośrednictwem internetu mobilnego niemożliwy!

Witam, od paru dni za pośrednictwem internetu Orange (oferta dla firm) nie mogę normalnie wejść na stronę mBanku. Strona się nie ładuję. Próbowałem podmiany DNS'ów jednak nic to nie daje. Dopiero zastosowanie wtyczki do przeglądarki obsługującej VPN pomogło. Z tego wynika, że problem leży po stronie operatora. Zróbcie coś z tym. Łącząc się z tego samego komputera z innymi sieciami mogę wchodzić na tę stronę bez problemu, więc to nie wina sprzętu. Tym bardziej, że karta obecnie znajduje się w modemie Netgear AC810S i była przekładana do Huawei E3372H i jest dokładnie to samo.

27 ODPOW. 27
Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 29377
  • 21469
  • 1269

Dostęp do mBanku za pośrednictwem internetu mobilnego niemożliwy!

Przez jaki apn się łączysz?
jaki typ apn: ipv4 czy ipv6?
Highlighted

Poziom 17, Komentator
  • 37
  • 5
  • 1

Dostęp do mBanku za pośrednictwem internetu mobilnego niemożliwy!

Tutaj masz moje ustawienia: https://zapodaj.net/8abc82d3be339.png.html 

Highlighted

Pracuję w Orange
  • 2062
  • 5718
  • 110

Dostęp do mBanku za pośrednictwem internetu mobilnego niemożliwy!

@shevchenko1987_, kiedy zauważyłeś ten problem? Strona ogólna, czyli www.mbank.pl się ładuje? A strona systemu transakcyjnego, czyli https://online.mbank.pl/? Widzę, że korzystasz z Opery, na innych przeglądarkach jest ten sam problem? Jaki błąd się pojawia?

Highlighted

Poziom 17, Komentator
  • 37
  • 5
  • 1

Dostęp do mBanku za pośrednictwem internetu mobilnego niemożliwy!

Ani jedna, ani druga strona się nie ładuje. Pojawia się taki monit: https://zapodaj.net/a16f058b47ce0.png.html 

Przeglądarka nie ma tutaj nic do rzeczy. Na każdej strona się nie wczytuje. Ba, nawet jak podłącze telefon po Wi-Fi to również nie działa. Jednak wystarczy, że połącze się z Wi-Fi sąsiada i od razu strona wstaje. Tak samo jest gdy odpalę dodatek z VPNem wtedy strona działa. Historia zna już przypadki z taką samą przypadłością jak u mnie: http://www.orange.pl/fid,4002278347,id,2976700000,title,brak-dostepu-do-mbanku,forumthread.html;osid... Co prawda dawno temu, ale jednak.

Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 29377
  • 21469
  • 1269

Dostęp do mBanku za pośrednictwem internetu mobilnego niemożliwy!

Ustawienia są ok. Widzę, że masz linuxa. A nie masz czegoś okienkowego?

I tak wydaje mi się, że wypadało by sprawę przekazać na Wsparcie Techniczne. Zgłoszenie możesz zarejestrować przez dział techniczny infolinii 510100100 lub Mój Orange/Zgłoś sprawę/obsługa.
Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

Dostęp do mBanku za pośrednictwem internetu mobilnego niemożliwy!

Trafiłeś w dychę - obstawiam że problem leży po stronie prywatnego IP przydzielonego z automatu na APN internet. Słyszałem że czasami na tych ajpikach z Orange sa problemy  z witrynami działającymi po https, sam kiedyś nie mogłem zalogowac się na gmaila 😛

 

Jak masz ofertę biznesową - a z tego co widzę masz, aktywuj sobie apn VPN. Dostaniesz publiczny IP i problem z dynki. U mnie śmiga pięknie 🙂

Highlighted

Poziom 17, Komentator
  • 37
  • 5
  • 1

Dostęp do mBanku za pośrednictwem internetu mobilnego niemożliwy!

@Piotrekk8 mam Windowsa. Sprawdzałem również na nim. Niczego to nie zmienia. Tak chyba trzeba będzie zrobić czyli utworzyć odpowiednie zgłoszenie. 

 

@Konto usunięte tak mam ineternet dla firm. Orange VPN, czy ta usługa jest płatana? Czy jakiś dodatkowy sposób się nią zarządza? Inaczej konfiuguruje połączenie? Lokalizacje wskazuje z naszego kraju? 

 

Pozdrawiam!

Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

Dostęp do mBanku za pośrednictwem internetu mobilnego niemożliwy!


shevchenko1987_ napisał(-a):

@Piotrekk8 mam Windowsa. Sprawdzałem również na nim. Niczego to nie zmienia. Tak chyba trzeba będzie zrobić czyli utworzyć odpowiednie zgłoszenie. 

 

@To_On tak mam ineternet dla firm. Orange VPN, czy ta usługa jest płatana? Czy jakiś dodatkowy sposób się nią zarządza? Inaczej konfiuguruje połączenie? Lokalizacje wskazuje z naszego kraju? 

 

Pozdrawiam!


Niestety @shevchenko1987_, płatna.... Wersja z dynamicznym IP kosztuje 5 netto /miesiąc, wersja ze stałym IP 15 netto/miesiąc. Jakiegoś wielkiego zarządzania tą usługą nie ma, po prostu ją aktywujesz poprzez połączenie z BOK. Jedyne co musisz zrobić, to stworzyć sobie nowy profil połączenia, i jako APN wskazać VPN zamiast internet. I tak, lokalizację wskazuje z Polski.

Highlighted

Poziom 17, Komentator
  • 37
  • 5
  • 1

Dostęp do mBanku za pośrednictwem internetu mobilnego niemożliwy!

Sprawa zgłoszona do działu technicznego. Zobaczymy co zrobią. Szkoda, że ten VPN jest płatny, bo bez wahania bym włączył i nie liczył na łaskę.