- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dopłata za świadczenie usługi w budynku o typie zabudowy jednorodzinnej + Opłata za łącze
Oczywiście faktura jest niedostępna:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dopłata za świadczenie usługi w budynku o typie zabudowy jednorodzinnej + Opłata za łącze
Ja też dziś nie mogę pobrać, znajomy to samo. Chyba się im coś posypało albo jest po prostu są wcześnie, zwykle po jakiś 2 dniach się pojawiają A większa kwota może być spowodowana tym o czym wcześniej pisałam. Daj znać jak już uda się Tobie pobrać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dopłata za świadczenie usługi w budynku o typie zabudowy jednorodzinnej + Opłata za łącze
@meteor Zobacz szczegóły. Masz rozpisane ile za co...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dopłata za świadczenie usługi w budynku o typie zabudowy jednorodzinnej + Opłata za łącze
@meteor Dzwoniłem na infolinię-dziś jest jakaś awaria związana z systemem rozliczeń. Musisz czekać na jej usunięcie, niestety.
P.S. Dotyczy zapewne tylko faktur wychodzących 26 dnia miesiąca, bo ja moje z apki MO mogę pobrać (mam wystawiane 1-go każdego miesiąca)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dopłata za świadczenie usługi w budynku o typie zabudowy jednorodzinnej + Opłata za łącze
weźcie wyluzujcie, dostaniecie wszyscy swoje faktury. Na pewno!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dopłata za świadczenie usługi w budynku o typie zabudowy jednorodzinnej + Opłata za łącze
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dopłata za świadczenie usługi w budynku o typie zabudowy jednorodzinnej + Opłata za łącze
A tak dla pewności dopytam: ten sprzęt, który był podłączony poprzednio do linii miedzianej dzisiaj by już na niej nie zadziałał? Pytam po prostu czy usługi na linii miedzianej zostały faktycznie wyłączone. Powinny były zostać, ale czy jesteś pewien że tak jest? Telefon masz do nowego FunBoxa wpięty i nadal jest na nim ten sam numer który był poprzednio czy jest to nowy numer? IMHO jest całkiem możliwe że masz "na zakładkę" część usług na obu mediach. Skoro jednak na infolinii twierdzą, że to błąd systemu to pewnie jest to faktycznie błąd systemu i powinni uwzględnić reklamację. Druga kwestia, to czy na pewno w umowie nie było dodatkowych opłat instalacyjnych? Tu na forum praktycznie każdy ma inną umowę, to się zmienia w czasie, więc bardzo trudno bez wglądu w Twoje dane (do których nikt tu nie ma dostępu), coś konkluzywnego odpowiedzieć na Twoje wątpliwości. To niestety problem z kategorii które tylko BOK może rozwiązać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dopłata za świadczenie usługi w budynku o typie zabudowy jednorodzinnej + Opłata za łącze
Do niczego sobie nie podłącze routera ADSL. Po pierwsze monter zabrał Funboxa, a po drugie panowie zwinęli kabel miedziany. Także jest tylko światłowód doprowadzony.
Szczegóły faktury dot opłat za łącze:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dopłata za świadczenie usługi w budynku o typie zabudowy jednorodzinnej + Opłata za łącze
No to System nie ogarnął i trzeba mu pomóc. Teraz masz czarno na białym pozycje, które wskażesz jako przedmiot reklamacji. Napisz jak się udało.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dopłata za świadczenie usługi w budynku o typie zabudowy jednorodzinnej + Opłata za łącze
Dzwoniłem na infolinię i dostałem potwierdzenie, że opłata za łącze jest naliczana omyłkowo. Faktura powinna być na kwotę 89,85 zł. Korekta faktury będzie z następną fakturą. Zobaczymy 🙂