- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dane mobilne roaming problem
Witam,
ostatnio mam problem z danym mobilnymi w roamingu. Internet "gubi się". Czasami jest, czasami nie ma go nawet przez parę dni. Nie ma żadnych problemów z dzwonieniem i smsowaniem. Aktualnie od początku marca przebywam na Islandii, będę tutaj przez kolejne 1,5 roku.
Podaję przydatne informacje:
- Orange abonament
- Xiaomi Redmi Note 8
- Wszystkie opcje roamingu i danych mobilnych są włączone (tak jak pisałem wyżej, czasami działa)
- Próbowałem różnych opcji konfiguracji punktu dostępu. Aktualnie używam oryginalnej konfiguracji:
Nazwa: Orange Internet
APN: internetipv6
Proxy: nie ustawiono
Port: nie ustawiono
Nazwa użytkownika: nie ustawiono
Hasło: ********
Serwer: nie ustawiono
MMSC: nie ustawiono
Proxy dla MMS: nie ustawiono
Port MMS: nie ustawiono
MCC: 260
MNC: 03
Typ uwierzytlenienia: PAP lub CHAP
Typ APN: default, supl
Potokół APN: IPv6
Protokół APN podczas roamingu: IPv4
APN: włączono
Nośnik: nie określono
Typ MVNO: brak
Wartość MVNO: nie ustawiono
Będę wdzięczny za wszelką pomoc, ponieważ sam już nie mam pomysłów.
Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dane mobilne roaming problem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dane mobilne roaming problem
@FraglesPL ja bym przestawił APN na sam internet, bez ipv6.
Kolejna sprawa, to podajesz, że planujesz być za granicą przez kolejne 1,5 roku. Spodziewaj się ograniczenia FUP - Polityka Uczciwego Korzystania. Nie podajesz ile czasu już jesteś, ale przed wprowadzeniem FUP dostaniesz SMS-a, najpierw dostrzeżeniem,potem o wprowadzeniu FUP.
Tu masz więcej informacji na temat FUP:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dane mobilne roaming problem
Napisałem, że od marca dokładnie od 8. Wcześniej od 19.12.2020 byłem w Polsce, a wcześniej od lipca 2020 też na Islandii (problem też się zaczął pojawiać po jakichś 5 miesiącach).
Tylko moment. Co z tego, że FUP? Wtedy naliczają opłaty dodatkowe za korzystanie, a chyba nie wyłączają mi kompletnie danych mobilnych? Smsa z tabelą opłat w roamingu otrzymałem. Nie było tam nic o ograniczeniach, tylko o zwiększonych kosztach.
Właśnie nie mam kogo zapytać osobiście o Orange na Islandii, dlatego szukam pomocy w necie.
Plus tak jak wspomniałem, smsy i rozmowy działają bez zarzutu. Siła sygnału sieci ma wszystkie kreski cały czas.
________________
* Scalenie postów – moderator Kinga
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dane mobilne roaming problem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dane mobilne roaming problem
Tutaj są Siminn Nova Vodafone. Właśnie jedynie mogę się połączyć z Siminn. Przy łączeniu z innymi sieciami, wyskakuje komunikat, że sieć jest niedostępna.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dane mobilne roaming problem
@FraglesPL zmieniany był APN z internetipv6 na internet?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dane mobilne roaming problem
@FraglesPL istnieje opcja, że zagraniczny operatora blokuje dane mobilne i internetu brak, pozostaje korzystanie z HotSpot 😄
Telefon pewnie na 2 sim masz, to kup lokalny starter, tylko do internetu 😎
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dane mobilne roaming problem
Niestety zmiana APN nie pomaga. Abonament islandzki mam od dawna. Muszę się właśnie pobawić z tym double simem (dopiero od tego wyjazdu go mam w nowym telefonie). Czyli mówisz tutaj blokują i nic z tym nie zrobię?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dane mobilne roaming problem
@FraglesPL osobiście jak testowałem roaming w różnych krajach UE, to zawsze internet Orange działał dużo wolniej niż internet operatora danego kraju. Nigdy jednak nie było tak, że był blokowany.
Proponowałbym jeszcze kartę SIM Orange sprawdzić w innym telefonie/routerze lub w drugim gnieździe w obecnym telefonie.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »