- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Właśnie jestem w trakcie czwartego oczekiwania na próbę połącznia z konsultantem. Każde oczekiwanie trwało około 21 minut z rożna ilością sekund. Teraz jestem podczas rozmowy. Jednak być może udało mi sie zareklamować koszt tych prob oczekiwania za polaczenie. Kiedyś jak nie było jeszcze max-a można było włączyć funkcje oddzwoń do mnie. Co zwykle miało miejsce do 24 godzin. Szkoda, że tego nie ma. Obsługuje mnie bardzo miły Pan z olbrzymia cierpliwością. Ale po co to pisze - proszę zmiencie te melodyjke bo ona jest od dziesięcioleci - proszę
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Złożyłem reklamacje która została uznana, i koszty zostały anulowane w całości. Łącznie z kosztami rozmowy z konsultantem. Temat zamknięty. Dziękuję za uwagę. Pomysły złożone, ze średnim odzewem 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czas oczekiwania na połączenie z konsultantem na numer biura obsługi
@jerzysd daj jako pomysł. Zagłosuję. Dziś też miałem długie oczekiwanie na infolinii.
Tu link do utworzenia nowego pomysłu:
https://nasz.orange.pl/t5/forums/postpage/board-id/Nasz-Orange-Pomysly
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czas oczekiwania na połączenie z konsultantem na numer biura obsługi
Po to czekasz, słuchasz muzyki , słuchasz reklam, aby czas połączenia leciał a Ty Płacił.
Połączenie takie powinno odbywać się bezpośrednio i być naliczane od chwili prowadzonej rozmowy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Złożyłem reklamacje która została uznana, i koszty zostały anulowane w całości. Łącznie z kosztami rozmowy z konsultantem. Temat zamknięty. Dziękuję za uwagę. Pomysły złożone, ze średnim odzewem 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czas oczekiwania na połączenie z konsultantem na numer biura obsługi
Ja dzwonię na numer 510 100 100. Z komórki. Mam ją w Play na kartę. I do tego pakiet bez limitu za 25 zł. Więc nie mam problemu, że mi szybko zjada minuty. Bo jest to normalny numer komórkowy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czas oczekiwania na połączenie z konsultantem na numer biura obsługi
Chyba na infolinii Orange nastąpiły jakieś zmiany. Jak dzwonie z numeru z poza Orange, to bardzo długo oczekuję na połączenie, z numeru Orange połączenie nastąpiło natychmiast.
____________
* Wątek (od ↔ do), ze względu na poruszaną problematykę, przeniesiono z tematu Pogaduchy 2.0 - Wiktor
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czas oczekiwania na połączenie z konsultantem na numer biura obsługi
@ketrasaArtur tak to bywa 😃
Dzwoń że złotego numeru, to odbiorą od razu, nawet jak to T-Mobile 🤣
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czas oczekiwania na połączenie z konsultantem na numer biura obsługi
@Anonim numer jest bardzo złoty: 57X XXY YYY, ale też długo czekam na połączenie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czas oczekiwania na połączenie z konsultantem na numer biura obsługi
@ketrasaArtur ja mam 600 xxx yyy i respekt, jak dzwonię do swojej czy innych sieci 😄
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czas oczekiwania na połączenie z konsultantem na numer biura obsługi
Dziś znowu straciłem około 3 minuty połączenia, bez skutku czekając na połączenie z konsultantem. W tym większość czasu walcząc z przejściem przez Max-a
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »