Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Cyrki w "Internecie Domowym 4G"


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 4
  • 0

Cyrki w "Internecie Domowym 4G"

Dziś wysłałem SIÓDMĄ reklamację ("internet" posiadam a raczej nie posiadam od miesiąca). 

Moje spostrzeżenia:

1. Transfery naliczane są Z KOSMOSU (również w ofercie na kartę, gdzie 100 GB zużyłem nie osiągając nawet połowy - specjalnie sprawdzone w routerze)

2. Od drugiego okresu rozliczeniowego DL/UL spadły o ponad połowę 40/35 Mb (pierwszy miesiąc) na 10-15/7-10 Mb (powoli zmierzamy w stronę praktyk Cyfrowego Polsatu?)

2. "Szczęśliwe noce" to OSZUSTWO - i tego tematu dotyczy moja dzisiejsza rozmowa z "konsultantem" - dodam, że dzisiejsza (siódma jak wspomniałem) reklamacja również dotyczy "szczęśliwych godzin".

Moje pytanie brzmi:

Kiedy mogę spodziewać się usługi choćby zbliżonej do warunków zawartych w umowie? 

Internet jest mi niezbędny do pracy. 

 

 

______________

*Usunięty zapis czatu - moderator Wojciech.

10 ODPOW. 10

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32319
  • 36186
  • 1366

Cyrki w "Internecie Domowym 4G"

Rozłączasz się po północy i przed godziną 8 z internetem?

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18408
  • 52636
  • 710

Cyrki w "Internecie Domowym 4G"

@MurzynMariusz jest to internet mobilny, więc wahania prędkości w zależności od obciążenia nadajnika jak i pory korzystania z internetu mogą występować. Wpływ ma również ilość urządzeń podłączonych do routera korzystających w danym momencie z internetu.

 

Teoretycznie szczęśliwe godziny powinny się załączać automatycznie po północy, ale warto również ponownie router włączyć. Ostatnio ze szczęśliwymi godzinami są problemy i pojawiają się na NO tematy. Coraz więcej osób nie może z tej promocji skorzystać.

 

Podejrzewam, że w odpowiedzi na reklamacje dostajesz informacje, że usługa działa prawidłowo.


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 4
  • 0

Cyrki w "Internecie Domowym 4G"

Mój post zawierał zapis czatu z "doradcą". Ze skrtinszota usunąłem WSZYSTKIE wrażliwe dane. Teraz ten post nie ma sensu


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32319
  • 36186
  • 1366

Cyrki w "Internecie Domowym 4G"

A masz zgodę rozmówcy na jej upublicznienie?

Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 4
  • 0

Cyrki w "Internecie Domowym 4G"

Zgodę czyją? Rozmówca pozostaje anonimowy. Równie dobrze mógłbym każde zapisane przez Ciebie zdanie uznać za moją własność intelektualną bo wypowiedziałem je wcześniej.

 


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 4
  • 0

Cyrki w "Internecie Domowym 4G"

Wczoraj pierwszy raz zrestartowałem ruter. Uwierz, że wczesniej "konsultant" oraz Najwyższy Sąd Reklamacyjny na piśmie zapewniali mnie o automatycznym restartowaniu sesji po stronie Orange. Jednak chyba reset pomógł bo w końcu o 8:00 nie miałem kilkunastu gigabajtów a kilka megabajtów. Godziny nocne zostały zapisane w "billingu" ale chyba ich nie odjęło z pakietu (jak było dotychczas). W związku z tym, że ruter trzeba restartować dwukrotnie w ciągu doby (00:00 i 08:00) rozumiem, że po północy nieodswiezona sesja zżera pakiet dzienny. Podobnie jak brak restartu o 8:00 zżera pakiet dzienny niesłusznie naliczając "nieszczęśliwe godz."? Router mogę zaprogramować na jeden restart dziennie o określonej godzinie. Drugi restart muszę wykonać ręcznie. Specjalnie wstając o 8 rano. Chore


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32319
  • 36186
  • 1366

Cyrki w "Internecie Domowym 4G"

Nie wymaga to regulamin. Wymaga to święty spokój. Nie musisz restartować równo 8 jeśli śpisz. Myślałem że korzystasz z internetu w nocy i jesteś online.

Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 410
  • 1055
  • 7

Cyrki w "Internecie Domowym 4G"

Niewolnictwo restartów to jakaś forma kary, znęcania się nad klientem. Mam w T-Mobile jeszcze też taki internet, który był bez ograniczeń od 24 do 8 czy 9 rano. Jedynie co musiał zrobić klient to włączyć usługę,

 było to zapisane w regulaminie. Robienie jakichś restartów to techniczny bełkot.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32319
  • 36186
  • 1366

Cyrki w "Internecie Domowym 4G"

Masz rację, ale jeśli "core" systemów bilingowych nie był aktualizowany od 15 lat, to co wtedy?