Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Przedłużenie umowy - problemy z aneksem


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 4
  • 0

Przedłużenie umowy - problemy z aneksem

Dzień dobry, czy przedłużając telefonicznie umowę na pakiet internet+tel.+tv oraz dodatkowo numer komórkowy firma Orange wysyła aneksy do umowy? Przedłużyłam umowę 25 października i do dnia dzisiejszego nie dostałam umowy. Nie otrzymałam również karty sim a na rachunkach jest za nią obciążenie. Na fakturze kwota abonamentu jest niezgodna z ustaleniami, bo pracownik Orange nie powiązał promocji.

W odpowiedzi na reklamacje piszą, że z przyczyn technicznych nie są w stanie dostarczyć aneksu. Mam w salonie anulować obecny aneks (a taki w ogóle chyba nie istenieje) i przywrócić wcześniejszą ofertę.

Składałam już 5 reklamacji i nikt z rozpatrujących nie widzi problemu. W końcu w lutym otrzymałam samą kartę sim, ale nie mogę z niej korzystać bez aneksu do umowy. Nikt nie chce mi oddać niesłusznie pobranych pieniędzy za kartę sim, której nie mogłam używać. Pracownik firmy źle przedstawił ofertę a ja teraz muszę  dopłacać do tego. Czy ktoś może coś doradzić?

 

Tarenaaa

 

____________

* Temat ze względu na poruszane zagadnienie został przeniesiony z kategorii Internet domowy - Moderator Wiktor

 

 

2 ODPOW. 2

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18410
  • 52636
  • 710

Przedłużenie umowy - problemy z aneksem

@Tarenaaa jeżeli aneks do umowy podpisałeś jako e-umowę, to otrzymujesz dokumenty na podanego e-maila, a hasło do dokumentów na numer telefonu podany przy przedłożeniu umowy. Przeszukaj archiwum swojej poczty e-mailowej, jak i spam, czy gdzieś nie jest zapodziany mail z dokumentami od Orange.

 

Natomiast jak przedłużenie było w wersji papierowej, to powinien kurier dostarczyć dokumenty do podpisu.

 

Jak składasz reklamację, to koniecznie poproś o odsłuchanie rozmowy z dnia przedłużenia umowy. Niech sprawa dokładnie zostanie zbadana i wyjaśniona.  


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 4
  • 0

Przedłużenie umowy - problemy z aneksem

Dziękuję za podpowiedź z przesłuchaniem rozmowy. To już chyba jedyny ratunkek dla mnie. NIkt nie rozumie problemu, że Orange nie dostarczył uslugi a pobiera za to opłatę. Aneksu nie podpisywałam, bo taki w ogóle nie został stworzony. Pan zaproponował mi ofertę, która nie istnieje i system nie mógł wygenerować umowy. Poprosiłam o wysłanie dokumentów pocztą, podałam adres, po 2 tygodniach dzwoniłam, że nie dostałam jeszcze przesyłki, podobno była w trakcie realizacji i tak już 5 miesięcy...