- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedłużenie umowy - problemy z aneksem
Dzień dobry, czy przedłużając telefonicznie umowę na pakiet internet+tel.+tv oraz dodatkowo numer komórkowy firma Orange wysyła aneksy do umowy? Przedłużyłam umowę 25 października i do dnia dzisiejszego nie dostałam umowy. Nie otrzymałam również karty sim a na rachunkach jest za nią obciążenie. Na fakturze kwota abonamentu jest niezgodna z ustaleniami, bo pracownik Orange nie powiązał promocji.
W odpowiedzi na reklamacje piszą, że z przyczyn technicznych nie są w stanie dostarczyć aneksu. Mam w salonie anulować obecny aneks (a taki w ogóle chyba nie istenieje) i przywrócić wcześniejszą ofertę.
Składałam już 5 reklamacji i nikt z rozpatrujących nie widzi problemu. W końcu w lutym otrzymałam samą kartę sim, ale nie mogę z niej korzystać bez aneksu do umowy. Nikt nie chce mi oddać niesłusznie pobranych pieniędzy za kartę sim, której nie mogłam używać. Pracownik firmy źle przedstawił ofertę a ja teraz muszę dopłacać do tego. Czy ktoś może coś doradzić?
Tarenaaa
____________
* Temat ze względu na poruszane zagadnienie został przeniesiony z kategorii Internet domowy - Moderator Wiktor
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedłużenie umowy - problemy z aneksem
@Tarenaaa jeżeli aneks do umowy podpisałeś jako e-umowę, to otrzymujesz dokumenty na podanego e-maila, a hasło do dokumentów na numer telefonu podany przy przedłożeniu umowy. Przeszukaj archiwum swojej poczty e-mailowej, jak i spam, czy gdzieś nie jest zapodziany mail z dokumentami od Orange.
Natomiast jak przedłużenie było w wersji papierowej, to powinien kurier dostarczyć dokumenty do podpisu.
Jak składasz reklamację, to koniecznie poproś o odsłuchanie rozmowy z dnia przedłużenia umowy. Niech sprawa dokładnie zostanie zbadana i wyjaśniona.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedłużenie umowy - problemy z aneksem
Dziękuję za podpowiedź z przesłuchaniem rozmowy. To już chyba jedyny ratunkek dla mnie. NIkt nie rozumie problemu, że Orange nie dostarczył uslugi a pobiera za to opłatę. Aneksu nie podpisywałam, bo taki w ogóle nie został stworzony. Pan zaproponował mi ofertę, która nie istnieje i system nie mógł wygenerować umowy. Poprosiłam o wysłanie dokumentów pocztą, podałam adres, po 2 tygodniach dzwoniłam, że nie dostałam jeszcze przesyłki, podobno była w trakcie realizacji i tak już 5 miesięcy...