- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ciągle przekładany termin naprawy
► W temacie doprecyzowano etykiety - Moderator Wiktor ◄
Pracuję w firmie, która posiada 3 linie ISDN. Firma jest typowo usługowa i kontakt telefoniczny musi być zapewniony. Klienci się skarżą, że mają utrudniony kontakt telefoniczny a firma traci przez taki stan dochody.
W poniedziałek 11 czerwca zgłosiłem awarię telefonów, upłynął tydzień a awaria nadal nie jest usunięta. Tracę już powoli nerwy ponieważ, każdy kontakt z infolinią jest na takim samym poziomie i nikt nie potrafi się określić kiedy awaria zostanie usunięta. Dodam, że z takim traktowaniem wieloletniego klienta biznesowego jeszcze się nie spotkałem. Co radzicie zrobić ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ciągle przekładany termin naprawy
Zaloguj się na czat i zapytaj o status zgłoszenia. Proponuję złożyć Reklamację, aby nie ponosić kosztów za czas przerwy w dostępie do usług.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ciągle przekładany termin naprawy
Była już wizyta technika we wtorek. Awaria jest usuwana, ale nikt nie jest w stanie określić kiedy zostanie naprawiona. Tym bardziej, że awarie zdarzają się w tym roku średnio 1-2 razy na kwartał.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ciągle przekładany termin naprawy
@adammobil, rozumiem czyli zainteresowanie i próby naprawienia awarii trwają. Pozostaje postępowanie Reklamacyjne i korekty FV.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ciągle przekładany termin naprawy
W takim razie świetnie to wygląda, bo tak można przekładać sprawę w nieskończoność. Jeżeli dalej to tak będzie wyglądać, będę poszukiwał alternatywy aby odejść od usług Orange.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ciągle przekładany termin naprawy
Kolejna awaria wszystkich linii ISDN. Nie dość, że od poniedziałku nie potrafią ustosunkować się kiedy awaria zostanie usunięta. To wyprosiłem zrobienie przekierowań po 3 dniach z uszkodzonych linii.
Orange przerasta już wszystkie możliwości, aby zniechęcić nas do korzystania z Waszych usług!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ciągle przekładany termin naprawy
14.08.2018 r. - znowu kolejna awaria ponad 48h od awarii i ciągle nie usunięta. Jak firma ma pracować ?
Do tego odrzucacie jeszcze prośbę o pokrycie kosztów za przekierowanie na telefon komórkowy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ciągle przekładany termin naprawy
Czy potrzebujesz jakieś pomocy od nas? czy tylko będziesz nas informował o kolejnych awariach u ciebie?Jak masz usługę na firmę to zadzwoń do swojego opiekuna z Orange .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ciągle przekładany termin naprawy
A jest to normalne w tych czasach postępować tak z klientem ? Wpisy na forum to już raczej można traktować jako wołanie o pomoc. Muszę Cię niestety zmartwić, ale nikt nam nie pomaga w naszych problemach.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ciągle przekładany termin naprawy
@adammobilAle nikt tu z Orange Ci nie pomoże takie czasy a stara linia powinna być wymieniona ale podobno Orange tego już nie robi bo cały nacisk jest na światłowody. Możesz napisać do rzecznika Orange