6
Postów
0
Kudo
0
Rozwiązania
1 odpowiedź
1 temat
Pierwsze lądowanie
16-08-2018 16:48
A jest to normalne w tych czasach postępować tak z klientem ? Wpisy na forum to już raczej można traktować jako wołanie o pomoc. Muszę Cię niestety zmartwić, ale nikt nam nie pomaga w naszych problemach.
16-08-2018 16:06
14.08.2018 r. - znowu kolejna awaria ponad 48h od awarii i ciągle nie usunięta. Jak firma ma pracować ? Do tego odrzucacie jeszcze prośbę o pokrycie kosztów za przekierowanie na telefon komórkowy.
19-07-2018 11:26
Kolejna awaria wszystkich linii ISDN. Nie dość, że od poniedziałku nie potrafią ustosunkować się kiedy awaria zostanie usunięta. To wyprosiłem zrobienie przekierowań po 3 dniach z uszkodzonych linii. Orange przerasta już wszystkie możliwości, aby zniechęci [...]