Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak maila z potwierdzeniem


Poziom 4, Obserwator Przestworzy
  • 2
  • 0
  • 0

Brak maila z potwierdzeniem

Witam.
W piątek przedłużyłam umowę poprzez stronę internetową Orange. W podsumowaniu zamówienia wyświetlil mi się numer zamówienia i kod aktywacyjny. Kliknelam opcje "zapisz stronę", ale w pliku zapisał się tylko numer zamówienia. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam żadnego e-maila, ani SMS-a z potwierdzeniem i wyżej wymienionymi danymi.
Jak mogę odzyskać kos aktywacyjny w celu sprawdzania statusu zamowienia?
Dodam jeszcze, że konsultanci na czacie nie potrafili mi pomóc, a pan na infolinii powiedział, że dla przedłużenia umowy nie generuje się kodu aktywacyjnego, ale ja takowy miałam w podsumowaniu zamówienia, tylko go nie zapisałam.

Z góry dziękuję za odpowiedź.
4 ODPOW. 4

Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 2
  • 0

Brak maila z potwierdzeniem

► Wpis został przeniesiony z obszaru komentarzy do artykułu w Bazie Wiedzy pt. Sprawdzanie statusu zamówienia z uwagi na poruszane w nim zagadnienia - Moderator Wiktor ◄

 

zamawiałem abonament przez stronę www. Na końcu zamówienia należy podać nip firmy i nr telefonu. Tak więc na jaki mail ma przyjść numer zamówienia jak nigdzie się go nie podaje?

Na końcu wyskoczyło okienko że na podany numer telefonu skontaktuje się pracownik orange. Do dziaij się nikt nie skontaktował a ceny telefonów się już amieniły 😞

Przykre ale prawdziwe.

Pozdrawiam


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32792
  • 38952
  • 1390

Brak maila z potwierdzeniem

Pokaż szczegóły
Witam. W piątek przedłużyłam umowę poprzez stronę internetową Orange. W podsumowaniu zamówienia wyświetlil mi się numer zamówienia i kod aktywacyjny. Kliknelam opcje "zapisz stronę", ale w pliku zapisał się tylko numer zamówienia. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam żadnego e-maila, ani SMS-a z potwierdzeniem i wyżej wymienionymi danymi. Jak mogę odzyskać kos aktywacyjny w celu sprawdzania statusu zamowienia? Dodam jeszcze, że konsultanci na czacie nie potrafili mi pomóc, a pan na infolinii powiedział, że dla przedłużenia umowy nie generuje się kodu aktywacyjnego, ale ja takowy miałam w podsumowaniu zamówienia, tylko go nie zapisałam. Z góry dziękuję za odpowiedź.

Kod aktywacyjny (dla Ciebie jako klienta) jest widoczny. Z tym, że on nie jest wykorzystywany dalej (jak. np. przy nowej aktywacji).

Maile przy przedłużeniu nie zawsze są wysyłane, w zależności chyba od opcji w konfiguratorze.


Pracuję w Orange
  • 470
  • 916
  • 53

Brak maila z potwierdzeniem

@Paulyn jeśli masz numer zamówienia to przedzwoń do e-sklepu pod numer 510700700 tam sprawdzą jego status i odpowiedzą na wszystkie Twoje wątpliwości.


Poziom 5, Obserwator Przestworzy
  • 1
  • 0
  • 0

Brak maila z potwierdzeniem

Jw.

 

To sprawdzanie nie funkcjonuję...wciąż nie wiem dlaczego? Mam złożone zamówienia ale nie ma śladu w odpowiednich zakładkach na stronie orange.pl, ani żadnych wiadomości od operatora. Za wszystkim trzeba dzwonić.