Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Sprawdzanie statusu zamówienia

Jeśli skorzystałeś z oferty sklepu internetowego Orange, od momentu, gdy kliknąłeś "zamawiam" możesz na bieżąco śledzić, co się dzieje z Twoim zamówieniem. Zamówiona przesyłka nigdy Cię nie zaskoczy - dowiesz się wcześniej, kiedy możesz spodziewać się kuriera.

 

Sprawdzanie statusu zamówienia - usługi mobilne

  1. Wejdź na stronę www.orange.pl/status
  2. Wpisz numer zamówienia oraz kod aktywacyjny.
Wskazówka: Numer zamówienia i kod aktywacyjny znajdziesz 
na podsumowaniu zamówienia oraz w e-mailu z potwierdzeniem Twojego zamówienia.

 

Informacja o statusie 

O każdej zmianie statusu zamówienia będziesz na bieżąco informowany na Twój adres e-mail oraz SMS-em na podany przez Ciebie numer kontaktowy.

 

Gdy zgubisz numer zamówienia

Wyślij mail na adres sklep@orange.pl i podaj

  • numer telefonu do kontaktu
  • PESEL

Sprawdzanie statusu zamówienia - usługi stacjonarne

 

  • Wejdź na stronę orange.pl/status - wpisz numer zamówienia i kod aktywacyjny. Obie informacje znajdziesz na podsumowaniu zamówienia oraz w e-mailu potwierdzającym Twoje zamówienie
  • Zaloguj się do swojego konta w Mój Orange i w zakładce zlecenia i zakupy wybierz opcję status zleceń
  • Zadzwoń na infolinię pod numer 510 100 100 (opłata za połączenie zgodna z cennikiem operatora)

 

 

Jeśli przeczytaliście informacje powyżej i macie pytania dot. sprawdzania statusu zamówienia, to załóżcie nowy temat w kategorii Moje usługi - Abonament. A jeżeli macie same uwagi do treści artykułu, to zapraszamy do komentarzy TUTAJ.

Historia wersji
Nr wersji
4 z 4
Ostatnia aktualizacja:
kwiecień
Zaktualizowano przez:
 
Etykiety (2)