- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy istnieje jakis szybki sposob rozpatrzenia reklamacji? Zablokowano mi numer po przekroczeniu kwoty 1600zl za korzystanie z internetu, mimo pakietu 5gb na koncie ktory nie zostal ruszony plus zapewnieniu na infolinii ze wszystko jest w porzadku i wcale oplat nie nalicza. Prosze o podpowiedz jak mozna przyspieszyc proces reklamacji. Dziekuje i pozdrawiam
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@luki, zgodnie z prawem oczekiwanie na decyzję w sprawie reklamacji nie może przekroczyć 30 dni, ale większość takich zgłoszeń rozpatrujemy w ciągu 7 dni. O podjętej decyji zostaniesz od razu powiadomiony telefonicznie lub sms-em, a w dalszej kolejności pisemnie. Możliwość korzystania z telefonu będzie oczywiście zależeć od sposobu rozpatrzenia. Trzymam kciuki za pomyślny finał 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Blokada numeru
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Blokada numeru
@lukiNa reklamacje maja do 30dni zobacz jeszcze tu http://www.orange.pl/spoznilem_sie_z_oplatami_b2c.phtml#kontakt
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Blokada numeru
Więc samo rozpatrzenie reklamacji nie zawsze pozwoli na odblokowanie numeru, musi być też wystawiona korekta faktury, a wcześniej sama faktura.
Proponowałbym kontakt w dzień roboczy między 8 a 16 z infolinią i poprosić by ktoś (doradca) zadzwonił do działu nadużyć z prośbą o zdjęcie blokady. W innej porze poproś o przesłanie wiadomości do tego działu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Blokada numeru
Dokladnie tak jest, faktury sa terminowo placone a zablokowano numer po przekroczeniu kwoty 1600zl w obecnym okresie rozliczeniowym, nawet nie ma na to faktury jeszcze. Wplata zaliczki odpada bo licze na pozytywne rozpatrzenie reklamacji po przekazaniu informacji i wlasnych argumentow. Dziekuje za pomoc.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Blokada numeru
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@luki, zgodnie z prawem oczekiwanie na decyzję w sprawie reklamacji nie może przekroczyć 30 dni, ale większość takich zgłoszeń rozpatrujemy w ciągu 7 dni. O podjętej decyji zostaniesz od razu powiadomiony telefonicznie lub sms-em, a w dalszej kolejności pisemnie. Możliwość korzystania z telefonu będzie oczywiście zależeć od sposobu rozpatrzenia. Trzymam kciuki za pomyślny finał 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Blokada numeru
W poniedzialek dostalem potwierdzenie przyjecie reklamacji i czekam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Blokada numeru
Taka wlasnie dostalem informacje ze wiekszosc spraw rozpatrywana jest do 7 dni, moze tak bedzie i w moim przypadku.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »