- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Anulowanie dodatkowego pakietu danych
hej, mam problem. Mama przez przypadek dzwoniąc do Orange (chyba z automatem "rozmawiała") włączyła (dwa razy prawdopodobnie) dodatkowy pakiet danych 5GB. Jak to anulować? Trochę słabo płacić +120 zł.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Anulowanie dodatkowego pakietu danych
Najlepiej skontaktuj się z BOK przez mój Orange lub infolinię aby sprawdzić możliwości.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Anulowanie dodatkowego pakietu danych
Tak jak pisze @Piotrekk85 skontaktuj się z BOK, tylko on może anulować aktywacją pakietu. Ja wyłączyłbym też na ten okres transfer danych, by wykazało że przez ten okrez nie zużyłeś żadnych danych. Opisz sytuację i uważam że Orange może pójdzie CI na rękę, nawet gdyby anulowali CI jeden pakiet to......myślę że byłoby to pół sukcesu 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Anulowanie dodatkowego pakietu danych
jeżeli któryś z powyższych wpisów uważasz za pomocny w Twoim zgłoszeniu, proszę oznacz go jako rozwiązanie. Pomoże to w przyszłości osobom z podobnym problemem na szybsze znalezienie jego rozwiazania.
Pozdrawiam
Maciej