Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Błąd Orange za który ja mam płacić

ROZWIĄZANE

Poziom 4, Obserwator Przestworzy
  • 1
  • 0
  • 0

Błąd Orange za który ja mam płacić

Ponad rok temu zawarłam w Orange umowę na abonament. Podczas zawierania umowy poinformowana zostałam o wysokości opłaty abonamentowej, która miała wynosić niecałe 70zł/miesiąc (po zgodach marketingowych i e-fakturze niecałe 60zł). Miesiąc temu otrzymałam fakturę na sumę prawie 100zł - dlaczego? Dlatego, że firma Orange przyznała mi nie wiadomo dlaczego (bez mojej wiedzy) rabat za telefon stacjonarny, którego w Orange nie miałam w czasie zawierania umowy, stąd abonament był niższy o 37,50zł. Jednak 2 miesiące temu Orange sprawdziło system i cofnęło mi wcześniej przyznany rabat. Po chyba już czwartej reklamacji sprawa pozostaje nadal bez zmian, a ja mam płacić jeszcze przez prawie rok za błąd systemu w Orange. Gdybym nie została wprowadzona w błąd o wysokości abonamentu nie zawarłabym umowy - to proste. Ale zawarłam, a Orange karze mnie teraz za swój błąd kwotą ponad 400zł. Do kogo mam się odwołać w tej sprawie? Nie chcę już żadnego rabatu (którego z oczywistych względów Orange mi odmawia) i w ogóle nie chcę mieć nic wspólnego z firmą Orange. Chcę zakończyć tą kuriozalną umowę ze skutkiem natychmiastowym i to z wyłączną winą firmy Orange (sama przyznała się do błędu) czyli bez płacenia jakichkolwiek kar.

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32784
  • 38806
  • 1388

Błąd Orange za który ja mam płacić

Sugerowałbym sprawdzić papiery - czy na pewno jest tam wyjściowa kwota 70 zł.
Ew. jeśli zamawiane było przez telefon, poproś o nagranie czy ta kwota była jakoś "warunkowana".

Wtedy warto pisać jak sugerowano wyżej ew. do UKE https://pue.uke.gov.pl/#/ConsumerForm

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

3 ODPOW. 3
Anonim

Nie dotyczy

Błąd Orange za który ja mam płacić


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32784
  • 38806
  • 1388

Błąd Orange za który ja mam płacić

Sugerowałbym sprawdzić papiery - czy na pewno jest tam wyjściowa kwota 70 zł.
Ew. jeśli zamawiane było przez telefon, poproś o nagranie czy ta kwota była jakoś "warunkowana".

Wtedy warto pisać jak sugerowano wyżej ew. do UKE https://pue.uke.gov.pl/#/ConsumerForm

Zespół Nasz Orange
  • 2984
  • 12560
  • 151

Błąd Orange za który ja mam płacić

@dworzec

czy zawarte w tym temacie posty okazały się w jakimś stopniu pomocne? Emotikon: Szczęśliwy

Jeśli tak, to skorzystaj...

Pokaż szczegóły
naszej pięknej tradycji społecznościowej Emotikon: Szczęśliwy
agitacja.jpg