- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ponad rok temu zawarłam w Orange umowę na abonament. Podczas zawierania umowy poinformowana zostałam o wysokości opłaty abonamentowej, która miała wynosić niecałe 70zł/miesiąc (po zgodach marketingowych i e-fakturze niecałe 60zł). Miesiąc temu otrzymałam fakturę na sumę prawie 100zł - dlaczego? Dlatego, że firma Orange przyznała mi nie wiadomo dlaczego (bez mojej wiedzy) rabat za telefon stacjonarny, którego w Orange nie miałam w czasie zawierania umowy, stąd abonament był niższy o 37,50zł. Jednak 2 miesiące temu Orange sprawdziło system i cofnęło mi wcześniej przyznany rabat. Po chyba już czwartej reklamacji sprawa pozostaje nadal bez zmian, a ja mam płacić jeszcze przez prawie rok za błąd systemu w Orange. Gdybym nie została wprowadzona w błąd o wysokości abonamentu nie zawarłabym umowy - to proste. Ale zawarłam, a Orange karze mnie teraz za swój błąd kwotą ponad 400zł. Do kogo mam się odwołać w tej sprawie? Nie chcę już żadnego rabatu (którego z oczywistych względów Orange mi odmawia) i w ogóle nie chcę mieć nic wspólnego z firmą Orange. Chcę zakończyć tą kuriozalną umowę ze skutkiem natychmiastowym i to z wyłączną winą firmy Orange (sama przyznała się do błędu) czyli bez płacenia jakichkolwiek kar.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ew. jeśli zamawiane było przez telefon, poproś o nagranie czy ta kwota była jakoś "warunkowana".
Wtedy warto pisać jak sugerowano wyżej ew. do UKE https://pue.uke.gov.pl/#/ConsumerForm
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd Orange za który ja mam płacić
@dworzec, spróbuj tutaj "uderzyć" najpierw http://www.orange.pl/kim-jest-rzecznik-klientow.phtml, albo przez https://www.orange.pl/view/kontakt
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ew. jeśli zamawiane było przez telefon, poproś o nagranie czy ta kwota była jakoś "warunkowana".
Wtedy warto pisać jak sugerowano wyżej ew. do UKE https://pue.uke.gov.pl/#/ConsumerForm
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd Orange za który ja mam płacić
czy zawarte w tym temacie posty okazały się w jakimś stopniu pomocne?
Jeśli tak, to skorzystaj...