Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Anulowanie zamówienia, a nowe zamówienie i brak potwierdzenia

ROZWIĄZANE

Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 5
  • 29
  • 0

Anulowanie zamówienia, a nowe zamówienie i brak potwierdzenia

Witam anulowałam zamówienie złożone przez internet dotyczące przedłużenia umowy ponieważ jedna z usług została anulowana  i pan z infolinii złożył zamówienie ponownie na moją prośbę tylko że nie dostalam maila z potwierdzeniem a w aplikacji mój Orange widnieje dalej zamownienie i nic nie pisze o anulowaniu ani o nowym zamówieniu i moje pytanie jest takie czy muszę czekać kilka dni aż zatwierdzą anulowanie czy jak to wygląda 

 

 

 

___________________

*Doprecyzowanie nazwy tematu - moderator Wojciech.

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:
Anonim

Nie dotyczy

Anulowanie zamówienia, a nowe zamówienie i brak potwierdzenia

Jak jedno zamówienie jest otwarte nie ma możliwości wprowadzić drugiego. Anulowanie zamówienia zawsze trochę trwa kilka dni w zależności jak szybko się przemieli przez system. Więc lepiej to dokładnie sprawdź. 

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

5 ODPOW. 5

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14453
  • 59385
  • 722

Anulowanie zamówienia, a nowe zamówienie i brak potwierdzenia

@madzix20  lepiej zapobiegać niż leczyć. Ja bym sprawdził stan zamówienia. Na czacie, infolinii lub przy okazji w Salonie.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19968
  • 57730
  • 784

Anulowanie zamówienia, a nowe zamówienie i brak potwierdzenia

@madzix20 jeżeli zamówienie zostało anulowane, to na złożenie kolejnego będzie trzeba poczekać pewnie z tydzień czasu. Warto jednak zweryfikować, na jakim etapie jest anulowane zamówienie. 


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29508
  • 271

Anulowanie zamówienia, a nowe zamówienie i brak potwierdzenia

@madzix20  jest o tym trochę tematów na forum Szukaj - Nasz Orange , generalnie jak mówią koledzy powyżej po odstąpieniu trzeba trochę poczekać aby system przetworzył dane i zaktualizował status, oczywiście warto co jakiś czas sprawdzać stan na koncie MO i dowiadywać się w BOK.

Anonim

Nie dotyczy

Anulowanie zamówienia, a nowe zamówienie i brak potwierdzenia

Jak jedno zamówienie jest otwarte nie ma możliwości wprowadzić drugiego. Anulowanie zamówienia zawsze trochę trwa kilka dni w zależności jak szybko się przemieli przez system. Więc lepiej to dokładnie sprawdź. 


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 193
  • 688
  • 1

Anulowanie zamówienia, a nowe zamówienie i brak potwierdzenia

Jak mówią koledzy powyżej po odstąpieniu trzeba trochę poczekać, aby system przetworzył dane i zaktualizował status,Jak jedno zamówienie jest otwarte nie ma możliwości wprowadzić drugiego.