Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Anulowanie zamówienia, a nowe zamówienie i brak potwierdzenia

ROZWIĄZANE

Poziom 11, Recenzent
  • 5
  • 29
  • 0

Anulowanie zamówienia, a nowe zamówienie i brak potwierdzenia

Witam anulowałam zamówienie złożone przez internet dotyczące przedłużenia umowy ponieważ jedna z usług została anulowana  i pan z infolinii złożył zamówienie ponownie na moją prośbę tylko że nie dostalam maila z potwierdzeniem a w aplikacji mój Orange widnieje dalej zamownienie i nic nie pisze o anulowaniu ani o nowym zamówieniu i moje pytanie jest takie czy muszę czekać kilka dni aż zatwierdzą anulowanie czy jak to wygląda 

 

 

 

___________________

*Doprecyzowanie nazwy tematu - moderator Wojciech.

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 26, Specjalista
  • 1061
  • 6490
  • 30

Anulowanie zamówienia, a nowe zamówienie i brak potwierdzenia

Jak jedno zamówienie jest otwarte nie ma możliwości wprowadzić drugiego. Anulowanie zamówienia zawsze trochę trwa kilka dni w zależności jak szybko się przemieli przez system. Więc lepiej to dokładnie sprawdź. 

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

5 ODPOW. 5

Poziom 37, Guru **
  • 8397
  • 27906
  • 367

Anulowanie zamówienia, a nowe zamówienie i brak potwierdzenia

@madzix20  lepiej zapobiegać niż leczyć. Ja bym sprawdził stan zamówienia. Na czacie, infolinii lub przy okazji w Salonie.


Poziom 38, Guru ***
  • 14889
  • 36734
  • 566

Anulowanie zamówienia, a nowe zamówienie i brak potwierdzenia

@madzix20 jeżeli zamówienie zostało anulowane, to na złożenie kolejnego będzie trzeba poczekać pewnie z tydzień czasu. Warto jednak zweryfikować, na jakim etapie jest anulowane zamówienie. 


Poziom 36, Guru *
  • 5139
  • 17684
  • 211

Anulowanie zamówienia, a nowe zamówienie i brak potwierdzenia

@madzix20  jest o tym trochę tematów na forum Szukaj - Nasz Orange , generalnie jak mówią koledzy powyżej po odstąpieniu trzeba trochę poczekać aby system przetworzył dane i zaktualizował status, oczywiście warto co jakiś czas sprawdzać stan na koncie MO i dowiadywać się w BOK.


Poziom 26, Specjalista
  • 1061
  • 6490
  • 30

Anulowanie zamówienia, a nowe zamówienie i brak potwierdzenia

Jak jedno zamówienie jest otwarte nie ma możliwości wprowadzić drugiego. Anulowanie zamówienia zawsze trochę trwa kilka dni w zależności jak szybko się przemieli przez system. Więc lepiej to dokładnie sprawdź. 


Poziom 18, Komentator
  • 111
  • 412
  • 0

Anulowanie zamówienia, a nowe zamówienie i brak potwierdzenia

Jak mówią koledzy powyżej po odstąpieniu trzeba trochę poczekać, aby system przetworzył dane i zaktualizował status,Jak jedno zamówienie jest otwarte nie ma możliwości wprowadzić drugiego.