- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam anulowałam zamówienie złożone przez internet dotyczące przedłużenia umowy ponieważ jedna z usług została anulowana i pan z infolinii złożył zamówienie ponownie na moją prośbę tylko że nie dostalam maila z potwierdzeniem a w aplikacji mój Orange widnieje dalej zamownienie i nic nie pisze o anulowaniu ani o nowym zamówieniu i moje pytanie jest takie czy muszę czekać kilka dni aż zatwierdzą anulowanie czy jak to wygląda
___________________
*Doprecyzowanie nazwy tematu - moderator Wojciech.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak jedno zamówienie jest otwarte nie ma możliwości wprowadzić drugiego. Anulowanie zamówienia zawsze trochę trwa kilka dni w zależności jak szybko się przemieli przez system. Więc lepiej to dokładnie sprawdź.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Anulowanie zamówienia, a nowe zamówienie i brak potwierdzenia
@madzix20 lepiej zapobiegać niż leczyć. Ja bym sprawdził stan zamówienia. Na czacie, infolinii lub przy okazji w Salonie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Anulowanie zamówienia, a nowe zamówienie i brak potwierdzenia
@madzix20 jeżeli zamówienie zostało anulowane, to na złożenie kolejnego będzie trzeba poczekać pewnie z tydzień czasu. Warto jednak zweryfikować, na jakim etapie jest anulowane zamówienie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Anulowanie zamówienia, a nowe zamówienie i brak potwierdzenia
@madzix20 jest o tym trochę tematów na forum Szukaj - Nasz Orange , generalnie jak mówią koledzy powyżej po odstąpieniu trzeba trochę poczekać aby system przetworzył dane i zaktualizował status, oczywiście warto co jakiś czas sprawdzać stan na koncie MO i dowiadywać się w BOK.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak jedno zamówienie jest otwarte nie ma możliwości wprowadzić drugiego. Anulowanie zamówienia zawsze trochę trwa kilka dni w zależności jak szybko się przemieli przez system. Więc lepiej to dokładnie sprawdź.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Anulowanie zamówienia, a nowe zamówienie i brak potwierdzenia
Jak mówią koledzy powyżej po odstąpieniu trzeba trochę poczekać, aby system przetworzył dane i zaktualizował status,Jak jedno zamówienie jest otwarte nie ma możliwości wprowadzić drugiego.