- « Poprzedni
- Następny »
23-12-2017
16:46
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
23-12-2017
16:46
Anulowanie przez Orange nie podpisanej umowy w salonie Orange :(
Dziewczyna w salonie miała ogromne problemy z wypełnieniem umowy (ponad 2 h). Byłem w tym salonie już z 4 razy. To już jest poza nią. Jeśli ktoś podrobił podpisy, to jaki problem odpowiedzieć, że pod umową widnieją moje podpisy. Wtedy będę wiedział gdzie się udać ( prokuratura, Przestępstwa gospodarcze). A tu nikomu nie zależy. Traktują klienta jak powietrze. A ja przecież (o ironio) nadal podpisać umowę na ofertę którą wybrałem i którą Orange ma w swojej ofercie. Myślę, że klient dla tej firmy to sztuka (rzecz) już jest, to nie ma żadnych praw. Moja historia to b. dobry temat na wykład, jako kazus "jak nie należy traktować klienta".
23-12-2017
17:04
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
23-12-2017
17:04
Anulowanie przez Orange nie podpisanej umowy w salonie Orange :(
23-12-2017
17:47
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
23-12-2017
17:47
Anulowanie przez Orange nie podpisanej umowy w salonie Orange :(
A otrzymałeś już odpowiedź na reklamację? Wg Twojego opisu nie minęło jeszcze 30 dni, więc może warto uzbroić się w cierpliwość?
- « Poprzedni
- Następny »