Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Anulacja zamówienia


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 8
  • 0
  • 0

Anulacja zamówienia

Witajcie,

 

Chcę anulować zamówienie składane przez infolinię lecz niestety żaden z konsultantów nie potrafi tego dokonać...

 

Czy to takie trudne do zrealizowania dla klienta ? Nie rozumiem kompletnie jaki jest problem z tego typu rzeczami.

 

Dodatkowo zapewniano mnie że S9+ jest dostępny przez co wprowadzono mnie w błąd a zamówienie sobie wisi w systemie logistycznym i tak sobie będzie wisieć nie wiadomo do kiedy.

 

Telefon znalazłem w salonie firmowym ale nie da się złożyć zamówienia bo te nadal jest w systemie...

 

Brak mi słów na tą sytuację a trwa dopiero tydzień..

 

Pozdrawiam

3 ODPOW. 3

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36194
  • 1366

Anulacja zamówienia

Jeśli jest w logistyce, to musi wrócić z firmy kurierskiej jako nieodebrane. Nie przyśpieszysz tego. Tylko nie wiem czemu tyle czekasz na przesyłkę? Jak nie ma na stanie, to raczej na wcześniejszym statusie powinno wisieć. Jeśli jeszcze nie złożyłeś, to składaj reklamację.

A nie składałeś jednego dnia kilku zamówień na ten sam numer?

Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 8
  • 0
  • 0

Anulacja zamówienia

No właśniel, jest jakiś błąd w systemie, paczka do mnie nie wyjedzie ponieważ nie ma telefonu.

 

Ktoś popełnił błąd i ja jestem zablokowany w całym systemie.


Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3214
  • 7467
  • 136

Anulacja zamówienia

@Zgierek64, a zapytaj na czacie, może trafisz na odpowiednią osobę. https://www.orange.pl/view/kontakt