- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Anulacja zamówienia
Witajcie,
Chcę anulować zamówienie składane przez infolinię lecz niestety żaden z konsultantów nie potrafi tego dokonać...
Czy to takie trudne do zrealizowania dla klienta ? Nie rozumiem kompletnie jaki jest problem z tego typu rzeczami.
Dodatkowo zapewniano mnie że S9+ jest dostępny przez co wprowadzono mnie w błąd a zamówienie sobie wisi w systemie logistycznym i tak sobie będzie wisieć nie wiadomo do kiedy.
Telefon znalazłem w salonie firmowym ale nie da się złożyć zamówienia bo te nadal jest w systemie...
Brak mi słów na tą sytuację a trwa dopiero tydzień..
Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Anulacja zamówienia
A nie składałeś jednego dnia kilku zamówień na ten sam numer?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Anulacja zamówienia
No właśniel, jest jakiś błąd w systemie, paczka do mnie nie wyjedzie ponieważ nie ma telefonu.
Ktoś popełnił błąd i ja jestem zablokowany w całym systemie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Anulacja zamówienia
@Zgierek64, a zapytaj na czacie, może trafisz na odpowiednią osobę. https://www.orange.pl/view/kontakt