- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ankieta po reklamacji
Po rozpatrzonej mailowo reklamacji, w dwudniowych odstępach otrzymałem do wypełnienia ankietę - "Zapraszamy do wypełnienia krótkiej ankiety". Najpierw zabrałem się za nowszą, a dopiero potem za tę starszą. "Przećwiczyłem" obie na różne, negatywnie nastawione (po części) sposoby, z racji pominięcia istotnego szczegółu rozmowy telefonicznej, a dotyczącego nowej umowy na Orange Love. Konkluzja jest następująca: system przepuszcza tylko pozytywne oznaczenia, bez wpisów. Twórcy ankiety nie popisali się.
W Paincie pominąłem szczególik, ale "na gruncie" pomyłki nie było.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ankieta po reklamacji
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ankieta po reklamacji
@Piotrekk85, Jeżeli oznaczasz krytyczne (tak je nazywam) pola i wpisujesz swoją opinię, to nie wyśle formularza przycisk. Jeżeli zaznaczysz wszystkie pozytywnie i bez komentarza, to wyśle. Uwagi, w sensie pozytywnym, też "nie trawi".
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ankieta po reklamacji
U mnie podobnie, po odrzuceniu mojej reklamacji (sprawa będzie pewnie skuerowana do UOKiK i UKE) Orange wysyła mi ankietę. Negatywnych odpowiedzi nie można wysłać. Odesłałem więc maila z kopią wypełnionej przeze mnie ankiety (z negatywnymi ocenami). Swoją drogą chyba wspomnę o tym fakcie w piśmie di UOKiK. Nie miże być tak że firma blokuje nieprzychylne jej oceny.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ankieta po reklamacji
@Belfast, prawda w oczy kole. Mało kto ją lubi, więc lepiej jej nie znać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ankieta po reklamacji
Mam dokładnie to samo. Próby wysyłki ankiety (negatywnej dla Orange) z trzech przeglądarek w dwóch komputerach i na smartfonie nie przyniosły skutku. Ankieta nie przejdzie. Prawdziwa cnota krytyk się nie boi. Orange jest pod kreską, jeśli chodzi o kontakt z klientem i z tego powodu niebawem mnie już tu nie będzie. Pozdrawiam wszystkich współrozczarowanych.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ankieta po reklamacji
Ja mogę potwierdzić, że ankiety działają. Osobiście dostałem nie jedną i w tym miesiącu też, nie tylko na same piątki.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ankieta po reklamacji
@Wojcieszko, jak dostanę jeszcze kiedykolwiek ofertę jej wypełnienia, to potwierdzę. Na razie muszę uwierzyć w Twoje zapewnienia
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ankieta po reklamacji
@WojcieszkoA ankietka była na mobile ? wiem ze nie masz stacjonarnych.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ankieta po reklamacji
@Anonimankieta za usługi mobilne. Dla samej ankiety nie powinno mieć znaczenia, jaka to usługa.