- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
W ostatnich tygodniach i tu na forum i w internecie była mowa o kilku "przypadkowych" wyłączeniach numerów prepaidowych. Kilka lat temu po upływie okresu pasywnego czy różnych dezaktywacjach był jeszcze miesiąc na odzyskanie numeru. Coraz częściej jednak słychać, że to nie jest możliwe bez reklamacji.
Czy są jakieś plany zmiany zasad obsługi? Bo pojawia się czasem problem, że jeśli ktoś ma złoty/srebrny numer sprzed wielu lat - to nagle może go z dnia na dzień stracić.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mam wiedzy o takiej sytuacji żebyśmy zmienili zasady wyłączania aktywnych i zarejestrowanych numerów na kartę. Zasady od lat są takie same - jeżeli minie okres aktywny, a po nim tzw. pasywny, to numer jest zawieszany w sieci, ale masz jeszcze 30 dni na jego odzyskanie. Trzeba w takiej sytuacji skontaktować się z obsługą (siłą rzeczy z innego numeru) i po odpowiedniej weryfikacji w trybie reklamacji poprosić o przywrócenie numeru. Wróci on na 3 dni do okresu pasywnego i jest to dla Ciebie czas na wykonanie doładowania dowolnym nominałem. Jeżeli tego nie zrobisz, to numer znowu zostanie zawieszony w sieci i będzie czekał 30 dni na kolejne zgłoszenie reklamacyjne. Po 30 dniach zostanie bezpowrotnie wyłączony z sieci i wróci do puli numeracyjnej bez szansy na odzyskanie.
Zwracam uwagę na jeszcze jedną rzecz, opisaną w regulaminie rejestracji numeru na kartę - jest to okres 31 dni na rejestrację aktywnej karty oraz 31 dni na aktywację zarejestrowanej karty. Jeżeli te terminy nie będą dotrzymane, to karta będzie usuwana z sieci. Startery są bardzo tanie w porównaniu do krajów UE (nie zarabiamy na nich), pule numeracyjne są ograniczone i generują koszt dla operatora, nie możemy pozwolić na przetrzymywanie numerów w ten sposób oraz na blokowanie sieci nieużywanymi numerami. Być może ktoś stracił w ten sposób numer, stąd takie głosy w sieci.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mam wiedzy o takiej sytuacji żebyśmy zmienili zasady wyłączania aktywnych i zarejestrowanych numerów na kartę. Zasady od lat są takie same - jeżeli minie okres aktywny, a po nim tzw. pasywny, to numer jest zawieszany w sieci, ale masz jeszcze 30 dni na jego odzyskanie. Trzeba w takiej sytuacji skontaktować się z obsługą (siłą rzeczy z innego numeru) i po odpowiedniej weryfikacji w trybie reklamacji poprosić o przywrócenie numeru. Wróci on na 3 dni do okresu pasywnego i jest to dla Ciebie czas na wykonanie doładowania dowolnym nominałem. Jeżeli tego nie zrobisz, to numer znowu zostanie zawieszony w sieci i będzie czekał 30 dni na kolejne zgłoszenie reklamacyjne. Po 30 dniach zostanie bezpowrotnie wyłączony z sieci i wróci do puli numeracyjnej bez szansy na odzyskanie.
Zwracam uwagę na jeszcze jedną rzecz, opisaną w regulaminie rejestracji numeru na kartę - jest to okres 31 dni na rejestrację aktywnej karty oraz 31 dni na aktywację zarejestrowanej karty. Jeżeli te terminy nie będą dotrzymane, to karta będzie usuwana z sieci. Startery są bardzo tanie w porównaniu do krajów UE (nie zarabiamy na nich), pule numeracyjne są ograniczone i generują koszt dla operatora, nie możemy pozwolić na przetrzymywanie numerów w ten sposób oraz na blokowanie sieci nieużywanymi numerami. Być może ktoś stracił w ten sposób numer, stąd takie głosy w sieci.